Název: Generování procedurálních textur v shaderu
Překlad názvu: Generating Procedural Textures in Shader
Autoři: Veverka, Pavel ; Navrátil, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: alias; anti-aliasing; Cellularní šum; GLSL; MIP mapping; OpenGL; Perlinův šum; procedurální textura; shader; alias; anti-aliasing; Cellular noise; GLSL; MIP mapping; OpenGL; Perlin noise; procedural texture; shader

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52908

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-235666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet