Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dostupnost canisterapie v jihočeském regionu
VOJTĚCHOVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce je zmapovat dostupnost canisterapie v jižních Čechách a porovnat canisterapeutické služby podle předem stanovených kritérií. Teoretická část vysvětluje pojem canisterapie a uvádí vývoj canisterapie ve světě i v České republice. Popisuje jednotlivé metody a formy canisterapie. Seznamuje s přípravou na praktikování canisterapie, která začíná vhodně vybraným psem, jeho výcvikem a končí složením canisterapeutické zkoušky celého canisterapeutického týmu. Závěr teoretické části poukazuje na využití canisterapie ve speciální pedagogice u žáků se zrakovým, sluchovým, mentálním, tělesným, kombinovaným postižením, u žáků s epilepsií, autismem a ADHD. Cílem praktické části je představení jednotlivých canisterapeutických organizací a canisterapeutů na volné noze. Na konci jsou jednotlivá canisterapeutická pracoviště zanesena a porovnána v tabulce podle kritérií. Pro dosažení cíle je využito metod dotazníku a rozhovoru. Výsledkem bakalářské práce je ucelený přehled dostupných canisterapeutických služeb v jižních Čechách.
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Vojtěchová, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Fišerová, Kateřina (oponent)
Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem by měly s mladou generací správně digitálně komunikovat. V rámci teoretické části se budeme věnovat tématům komunikace a zákazník. V kapitole věnované komunikaci bude největší důraz kladen na oblasti online komunikace a sociální sítě. Praktická část se zaměří na současnou digitální komunikaci bank na konkrétních příkladech, představí výsledky vlastního dotazníkové šetření a doporučení pro banky do budoucna.
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Vojtěchová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komerční komunikace pivovaru Pernštejn. Cílem práce je zhodnocení dosavadní komunikační strategie a částečně pomocí analýzy dotazníkového šetření navrhnout možná vylepšení do budoucna. V rámci teoretické části se věnuji základním pojmům z marketingu, marketingové a komerční komunikaci a marketingovému výzkumu. Součástmi praktické části jsou informace o pivovaru, analýza stávající komunikační strategie, analýza dotazníkového šetření a doporučení do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
3 Vojtěchová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.