Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv médií na ochranu kulturního dědictví: případová studie Židovské muzeum v Praze
Vágnerová, Tereza Aster ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent) ; Jirák, Jan (oponent)
Židovské muzeum v Praze bylo založeno roku 1906 a patří mezi nejstarší evropská židovská muzea. S minimálně půlmilionovou návštěvností ročně je jedním z nejnavštěvovanějších muzeí v Praze. Bývalé Židovské město, kde se Židovské muzeum v Praze nachází, bylo roku 1992 zapsáno na seznam světového kulturního dědictví UNESCO. Židovské muzeum v Praze spravuje čtyři historické synagogy, Obřadní síň, Starý židovský hřbitov, řadu depozitářů a archiv, Galerii Roberta Guttmanna a knihovnu s multimediálním centrem. Tato specializovaná judaistická knihovna vlastní bohatý knižní a archivní fond obsahující přes 130 000 svazků o historii a kultuře Židů. Většina judaik a dalších sbírkových exponátů pochází z majetku židovských obcí a rodin, které byly vyvražděny při holokaustu. Má tedy celistvou vypovídací hodnotu o historii, tradicích a zvycích židovského obyvatelstva na území Čech a Moravy. Uvedená fakta z této instituce vytvářejí ochránce nejen českého, ale i zahraničního kulturního dědictví. Přelomovým se pro Židovské muzeum v Praze stal rok 1994, kdy byly muzejní budovy státem navráceny Federaci židovských obcí v České republice. Muzeum se tak stalo nestátní institucí a zahájilo novou etapu své existence. Roku 2014 se sbírky Židovského muzea v Praze zařadily do projektu Google Art Project, který mimo jiné řadu...
Muzikál jako marketingový produkt
Vágnerová, Tereza Aster ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vágnerová, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.