Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby užívání platforem streamovaného videa na vyžádání
Tulka, Martin ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
1 Abstrakt Tato diplomová práce se zaměřuje na způsoby užívání videa na vyžádání u mladých dospělých v České republice. Cílem práce je shrnout teoretické poznatky v oblasti užívání videa na vyžádání, aktuální výzkumy zahraničních i českých publik a výsledky výzkumu provedeného s cílem zjistit, na základě čeho se mladí diváci v Česku rozhodují užívat video na vyžádání, co je k tomu motivuje, při jakým příležitostech a v jakém fyzickém a sociálním kontextu se nacházejí. K řešení výzkumné části této práce byla využita kvalitativní metoda polostrukturovaného dotazování na vzorku 15 respondentů ve věku 18- 34 let žijících v ČR. Provedený výzkum pomohl poodhalit, důvody vedoucí k užívání videa na vyžádání, kam patří dostupnost obsahu, jednoduchost a přístupnost, široká nabídka, vliv okolí, absence reklam, možnost získávat obsah legální cestou a snaha zlepšit jazykové dovednosti. Při volbě konkrétní platformy k užívání pak mladí dospělí zvažují dostupnost konkrétního obsahu a uživatelské prostředí. Do jejich rozhodování také vstupují zvyky a setrvačnost v používání konkrétní platformy. Výzkum ukázal, že sledování videa na vyžádání zastává 6 základních funkcí: relaxační, vzdělávací, sociální a funkci výplně volného času a eskapismu. Diváci během sledování obsah sledují soustředěně, tzn. věnují se jen sledování,...
Divadelní instituce jako značky a jejich ekvita
Tulka, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem této práce je přispět k hledání způsobu budování a měření ekvity značky ve specifickém prostředí divadelních institucí. Zvolených cílů je dosaženo konfrontací teoretických východisek budování ekvity značky a praxí vykonávanou divadelními institucemi, která byla zjištěna pomocí polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými pracovníky 5 vybraných institucí. Výsledkem je série obecných doporučení k jednotlivým subkategoriím hodnoty značky: loajalitě, povědomí, vnímané kvalitě a asociacím spojených se značkou. Divadelní instituce by měly nad svými značkami přemýšlet strategicky, využívat vhodné nástroje k budování hodnoty značky s ohledem na jejich finanční a časové možnosti, cílové publikum a umělecký záměr stanovený uměleckým vedením. Měly by se zaměřit na identifikaci divácké základny, rozvíjet a podporovat loajalitu diváků, řídit interakci diváků a zaměstnanců, jakožto reprezentantů značky, stanovit jasný positioning a využívat jej v komunikaci, rozvíjet značku i v dalších kanálech komunikace, soustředit se na kvalitu poskytovaného servisu, zajistit soulad asociací zákazníků s koncepcí značky a odlišit se od konkurence. Tato doporučení být adaptována divadelními institucemi a využita pro efektivnější budování hodnoty značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.