Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Trakalová, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.
Golfové trendy v ČR a ve světě - jejich porovnání se situací a fungováním Golf Resortu Karlštejn
Trakalová, Aneta ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Golfové trendy v ČR a ve světě - jejich porovnání se situací a fungováním Golf Resortu Karlštejn Vedoucí DP: Doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. Cíle: Cílem diplomové práce je kritická analýza golfového prostředí na území České republiky a obecně ve světě. Práce se zaměří na fungování golfového klubu Golf Resort Karlštejn a zanalyzuje jeho činnost, a to především jeho marketing. Závěry budou vycházet především ze sekundárně získaných dat a na jejich základě budou vytvořena doporučení pro golfové prostředí a zmíněný golfový resort do budoucích let. Metody: Kvantitativní metoda v podobě analýzy golfových trendů a kvalitativní metoda v podobě vlastního pozorování a rozhovoru. Výsledky: Golfové prostředí se aktuálně nachází ve stagnující tendenci, přičemž na rozdíl od světové scény v České republice počet golfistů stále roste, ovšem progrese v posledních letech zpomaluje. Hlavním společným trendem se jeví býti nerovnoměrné rozložení mužů, žen a juniorů v členské základně. Na základě zmapování trendů světových a českých se provedlo jejich porovnání se situací Golf Resortu Karlštejn a dokázala se platnost téměř všech převážně negativních tendencí ovlivňující aktuální golfovou scénu. Na základě analýz bylo doporučeno resortu především přehodnotit personální a cenovou politiku a dále pak poupravit...
Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Trakalová, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.