Název:
Analýza ISIS z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků
Překlad názvu:
Analysis of Integrated Study Information System from perspective of particular roles of pedagogic employees
Autoři:
Mrázek, Štěpán ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Celá tato bakalářská práce se věnuje analýze Integrovaného studijního informačního systému používaného na Vysoké škole ekonomické v Praze. Jedná se o analýzu nikoliv celého systému, ale jen rozhraní z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků. První část práce se věnuje situaci na VŠE před zavedením současného ISIS a následně popisuje, jaké události vedly k jeho zavedení. V prostřední pasáži je popsáno uživatelské rozhraní v závislosti na přidělených pedagogických rolích. Závěrečná část práce obsahuje popis a výsledky dotazníku, který byl zaslán všem pedagogickým pracovníkům na Fakultě informatiky a statistiky. V závislosti na odpovědích jsou popsány hlavní připomínky pedagogů na funkcionalitu ISIS. Tato část práce také obsahuje problémy, které s používáním ISIS mají vyučující na Katedře matematiky.This entire bachelor thesis analyzes Integrated Study Information System used at the University of Economics in Prague. It is analysis of system interface from pedagogic employees' point of view and it is not intended to be complex analysis of the entire system. The first part of thesis concerns about situation on the University of Economics in Prague before implementation of present ISIS and consequently describes events leading to its implementation. Middle part describes user interface in dependence on assigned pedagogic roles. The final part of this thesis contains description and results of questionnaire which was sent to all pedagogic employees of Faculty of Informatics and Statistics. In dependence on answers it describes main suggestions of pedagogues on functionality of ISIS. This part of the thesis also contains problems which has teachers with using of ISIS from Department of Mathematic.
Klíčová slova:
Integrovaný studijní informační systém; ISIS; pedagogické role; uživatelské rozhraní; Vysoká škola ekonomická v Praze; Integrated study information system; ISIS; pedagogic roles; University of Economics in Prague; user interface
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27503