Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využívání aktivit v přírodě na středních školách v Praze a okolí
Tomeš, Jaroslav ; Bartůněk, Dušan (vedoucí práce) ; Neuman, Jan (oponent)
Název práce: Analýza využívání aktivit v přírodě na středních školách v Praze a okolí Analysis: Using ofoutdoor activities at high schools in Prague and around. Cíle práce: Analýza využívání aktivit v přírodě na středních školách v Praze a okolí. Zjistit postoje učitelů k aktivitám v přírodě. Srovnání s předešlými výzkumy v této oblasti. Metoda: Anketárrú šetření mezi učiteli tělesné výchovy. Distribuce formulářů korespondenční a elektronickou formou. Vyhodnocování dat čárkovou metodou. Obsahová analýza písemných odpovědí. Výsledky: Vyjadřují postoje učitelů k aktivitám v přírodě. Na výběrovém souboru učitelů ukazují šíři využívání aktivit v přírodě. Vysvětlují význam aktivit v přírodě ve školní tělesné výchově. Klíčová slova: aktivity v přírodě, školní tělesná výchova, učitel, prožitek, výchovně vzdělávací proces
Analýza využívání aktivit v přírodě na středních školách v Praze a okolí
Tomeš, Jaroslav ; Bartůněk, Dušan (vedoucí práce) ; Neuman, Jan (oponent)
Název práce: Analýza využívání aktivit v přírodě na středních školách v Praze a okolí Analysis: Using ofoutdoor activities at high schools in Prague and around. Cíle práce: Analýza využívání aktivit v přírodě na středních školách v Praze a okolí. Zjistit postoje učitelů k aktivitám v přírodě. Srovnání s předešlými výzkumy v této oblasti. Metoda: Anketárrú šetření mezi učiteli tělesné výchovy. Distribuce formulářů korespondenční a elektronickou formou. Vyhodnocování dat čárkovou metodou. Obsahová analýza písemných odpovědí. Výsledky: Vyjadřují postoje učitelů k aktivitám v přírodě. Na výběrovém souboru učitelů ukazují šíři využívání aktivit v přírodě. Vysvětlují význam aktivit v přírodě ve školní tělesné výchově. Klíčová slova: aktivity v přírodě, školní tělesná výchova, učitel, prožitek, výchovně vzdělávací proces
Naplnění cílů zážitkového kurzu "Pojďte pane, budeme si hrát" pořádaného studenty Jaboku
Mostová, Kateřina ; Tomeš, Jaroslav (oponent) ; Pařízek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se snaží přijít na to, jestli na zážitkovém kurzu pořádaném studenty Jaboku byly naplněny stanovené cíle. V teoretické části jsou popsány základní metody a principy v zážitkové pedagogice, jako je historie zážitkové pedagogiky, hra, Kolbův cyklus učení, zpětná vazba, dramaturgie, dobrovolnost, skupina a další. Práce obsahuje podrobný popis přípravy zážitkového kurzu. Nejprve teoreticky a následně v praktické části i konkrétně, podle toho jak se příprava kurzu ve skutečnosti odehrála. V praktické části je dále vyhodnocení naplnění stanovených cílů kurzu na základě dotazníků, které dostali účastníci tři měsíce po skončení kurzu. Práce může sloužit i jako pomůcka při přípravě víkendového zážitkového kurzu, jelikož obsahuje teoretickou základnu, ve které jsou důležité informace, které by měl instruktor znát při tvorbě kurzu. A praktickou část, ve které je popsaný podrobný průběh příprav kurzu krok po kroku, jsou zde také popsány jednotlivé hry s pravidly, včetně vlivu na účastníky a tím i na naplnění cíle kurzu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
6 Tomeš, Jakub
9 Tomeš, Jan
6 Tomeš, Jiří
3 Tomeš, Jordan
16 Tomeš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.