Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trénink plavců mladšího školního věku ve vodní záchranné službě ve sportovním oddílu Klatovy
Tomanová, Jitka ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Fořterová, Petra (oponent)
Diplomová práce se soustředí na přípravu a trénink plavců mladšího školního věku ve vodní záchranné službě ve sportovním oddílu Klatovy, kteří navštěvují základní školu. Cílem práce je zlepšit trénovanost jedinců, která bude monitorována srdeční frekvencí a prostřednictvím speciálních plaveckých testů, které jsou stanoveny svazem vodní záchranné služby. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá disciplínami záchranného sportu, jako jsou bazénové disciplíny jednotlivců 200 metrů Obstacle Swim, 50 metrů Manikin Carry, 100 metrů Rescue Medley, 100 metrů Manikin Tow with Fins, 100 metrů Manikin Carry with Fins, 200 metrů Super Lifasaver, bazénové disciplíny štafety Line Throw, Manikin Relay (4 × 25 m), Obstacle Relay (4 × 50 m), Medley Relay (4 × 50 m), Pool Lifesaver Relay (4 × 50 m). V teoretické části práce jsou popsány i mořské a plážové disciplíny, které jsou rovněž součástí záchranářského sportu a mezi které patří Surf Race, Beach Flags, Beach Sprint, Surf Ski Race, Board Race, Oceanwoman/Oceanman v kategoriích jedinců a v kategorii štafet Oceanwoman/Oceanman, Boarder Rescue, Beach Relay, Rescue Tube Rescue. Dále se teoretická část práce zaměřuje i na plavecké způsoby, které jsou ve vodním záchranném sportu využity stejně jako v plaveckých sportech. Jedná se o plavecké způsoby...
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Schlitter, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly, seznamuje se základními pojmy z oblasti marketingu a vybraných marketingových nástrojů, které byly pro analýzu využity. Praktická část, v rozsahu tří kapitol, představuje společnost SITEL, spol. s r.o. a posuzovaný výrobek Multifunkční sloupek SITEL (MSS ENERGO), prezentuje provedené analýzy, uvádí doporučení a nápady, jak by bylo možné zlepšit postavení firmy na českém trhu v dané oblasti.
Obchodní činnost společnosti SITEL, spol. s r.o., na zahraničních trzích
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na informační a komunikační technologie prostřednictvím analýzy obchodní činnosti české společnosti SITEL, spol. s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje se základními pojmy, vymezuje český sektor ICT, řeší historii, rozvoj a vliv těchto technologií a přibližuje české vývozní a dovozní aktivity. Praktická část představuje společnost SITEL, spol. s r.o., poskytuje základní informace o nabízených službách a produktech. Samostatná kapitola je pak věnována mezinárodním aktivitám této společnosti. Na základě rozboru obratu firmy a vypracování SWOT analýzy je obchodní činnost společnosti shrnuta s postřehy, jak využívat stávající situace na domácím i zahraničním trhu.

Viz též: podobná jména autorů
25 TOMANOVÁ, Jana
2 TOMANOVÁ, Jaroslava
1 TOMANOVÁ, Jiřina
25 Tomanová, Jana
2 Tomanová, Jarmila
2 Tomanová, Jaroslava
1 Tomanová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.