Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán zájmového sdružení
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Třesohlavý, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle a poslání zájmového sdružení. V práci pojednávám o trhu domácího cestovního ruchu, zaměřuji se na cílovou skupinu cyklistů a cykloturistů a analyzuji současný stav zkoumaného subjektu, navrhuji novou strukturu produktového portfolia. Součástí marketingového plánu je i akční plán s návrhem jednotlivých komunikačních aktivit.
Strategický marketingový plán začínající společnosti
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je aplikace principů strategického marketingového plánování na konkrétní připravovaný podnikatelský záměr. V první části práce je popsána problematika marketingového plánování s využitím odborné literatury. Na ni pak navazuje praktická část, ve které jsou principy marketingového plánování aplikovány na specifický podnikatelský záměr. Výsledkem práce je ucelený marketingový plán zahrnující všechny důležité oblasti, které jsou pro začínající společnost nezbytné. Charakterizuji v něm trh, na který má společnost vstoupit. Na základě těchto informací jsou stanovené cíle a strategické záměry společnosti. Je provedena segmentace potenciálních zákazníků a určeny strategické a taktické záměry pro prvky marketingového mixu. V závěru práce je sestaven akční plán a rozpočet. Tato práce dokazuje, že podnikatelský záměr je realizovatelný a má potenciál stát se úspěšným subjektem na daném trhu.
Komunikační mix Prague International Marathon
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se orientuje na oblast marketingové komunikace a je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Zabývá se jednotlivými nástroji marketingové komunikace využívanými danou společností, způsoby marketingové komunikace v zahraničí a spoluprácí se sponzory jejích akcí. Cílem je zhodnocení používaných nástrojů, vlastní doporučení a prognóza budoucího vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.