Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití prvků montessori pedagogiky při edukaci dětí s poruchami autistického spektra v přípravném stupni základní školy speciální
Těhníková, Alexandra ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických znalostí získaných studiem odborných materiálů specifikovat a prostřednictvím metody popisu inspirativní praxe představit možnosti využití prvků montessori pedagogiky při edukaci dětí s poruchami autistického spektra v přípravném stupni základní školy speciální. Teoretická část má tři kapitoly. Zabývá se problematikou jedinců s mentálním postižením a je zaměřena na děti s poruchami autistického spektra. Charakterizuje poruchy autistického spektra, jejich etiologii, diagnostiku a možnosti intervencí u osob s poruchami autistického spektra a věnuje se také edukaci dětí a žáků s poruchami autistického spektra a mentálním postižením se zaměřením na přípravný stupeň základní školy speciální. Podrobněji popisuje montessori pedagogiku a její principy. Empirická část představuje charakteristiku výzkumného šetření a popisuje příklad inspirativní praxe při tvorbě prostředí, koncepce obsahu vzdělávání a edukačních materiálů s využitím prvků montessori pedagogiky při edukaci žáků s poruchami autistického spektra v přípravném stupni základní školy speciální. Interpretuje výsledky, shrnuje výzkumné šetření, představuje diskusi a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.