Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie vzdělávání 2020, výzvy, před nimiž stojí ředitelé škol
Syblíková, Hana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou připravovaného dokumentu MŠMT Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020 a možnostmi naplnění jeho vize, která obsahuje zajištění kvalitního vzdělávání přístupného pro každého, orientovaného na žáka s maximálním využitím jeho vzdělávacího potenciálu. Práce je zaměřena na možnosti posílení tradičního významu a vlivu školy pro celou společnost a potřebě změny v metodách a formách vzdělávání, které jsou používány tradičním způsobem již několik desetiletí bez zřetele na potřeby měnící se společnosti. Daná problematika je posuzována v rámci ředitelů základních a středních škol s ohledem na jejich míru znalosti a porozumění dokumentu a na jejich celkovém postoji k zamýšleným intervencím. Výzkum zjišťuje, zda ředitelé vědí, co se od nich očekává a jaké vidí podmínky pro efektivní realizaci naplňování cílů a intervencí a zda pociťují, že před nimi nějaké výzvy stojí. To je současně podkladem pro vytvoření návrhu postupu implementace některých směrů Strategie 2020 a možného naplnění jejich cílů. KLÍČOVÁ SLOVA: Kvalita vzdělávání, rovnost, podpůrné mechanismy, hodnocení, ředitel
Hodnocení pracovníků v podmínkách mateřské školy
Syblíková, Hana ; Hamerníková, Dana (oponent) ; Fantová, Věra (vedoucí práce)
Závěrečná práce se zabývá otázkou významu hodnocení pracovníků a jeho vlivem na jejich pracovní výkon. Cílem práce je analýza současného způsobu hodnocení v mateřských školách a zkoumání, do jaké míry hodnocení pracovníky motivuje. Vychází z i^ých poznatků, z vlastních zkušeností a ze získaných názorů a postojů hodnocení pracovníků z pohledu vedoucích pracovníků. Analýzou, porovnáváním a zkoumáním těchto poznatků objasňuji význam, důležitost a vliv stylu řízení na hodnocení, jehož cílem by měla být motivace pracovníků. Jelikož z výzkumného vzorku respondentů vyplynulo, že vedoucí pracovníci ve většině oslovených škol neprovádějí hodnocení pracovníků systematicky, práce se v další části zaměřuje na hledání cest, které by mohly vést ke zkvalitnění současného stavu. Výsledky této práce mohou posloužit jako podklad pro tvorbu vlastního hodnotícího systému a jeho využití jako motivačního faktoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.