Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Horák, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Strašáková, Dita (oponent)
Marketingový výzkum Image značky Adidas v ČR Cílem mé práce je provedení marketingového výzkumu image značky Adidas, zabývající se výrobou a prodejem sportovních produktů, mezi vybraným vzorkem obyvatelstva. Výzkum byl proveden dotazníkovou formou mezi vzorkem obyvatelstva v České republice. Dotazník byl zpřístupněn respondentům metodou osobního dotazování a obsahoval otázky týkajících se vlastní image značky, výrobků, druhu propagace a služeb . Výsledky : Přibližují pohled potenciálních zákazníkům na značku Adidas a její konkurenci, osvětlující nedostatky, přednosti značky, jejich výrobků a všech složek podílejících se na vytváření image. Klíčová slova : Marketingový výzkum, image značky, identita firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Horák, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Strašáková, Dita (oponent)
Marketingový výzkum Image značky Adidas v ČR Cílem mé práce je provedení marketingového výzkumu image značky Adidas, zabývající se výrobou a prodejem sportovních produktů, mezi vybraným vzorkem obyvatelstva. Výzkum byl proveden dotazníkovou formou mezi vzorkem obyvatelstva v České republice. Dotazník byl zpřístupněn respondentům metodou osobního dotazování a obsahoval otázky týkajících se vlastní image značky, výrobků, druhu propagace a služeb . Výsledky : Přibližují pohled potenciálních zákazníkům na značku Adidas a její konkurenci, osvětlující nedostatky, přednosti značky, jejich výrobků a všech složek podílejících se na vytváření image. Klíčová slova : Marketingový výzkum, image značky, identita firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Zaměstnanecké výhody v podniku Magneton a.s.
Strašáková, Dita ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Beroušek, Petr (oponent)
Přiblížení problematiky zaměstnaneckých výhod, jejich charakteristika, výhody a rozdělení. Seznámení, které benefity jsou nejpoužívanější.Poté v praktické části provedení průzkumu v podniku Magneton a.s. Zjištění nejpreferovanějších výhod u pracovníků, seznámení se s informovaností zaměstnanců v otázce zaměstnaneckých výhod v podniku. Dle výsledků navržená doporučení na zlepšení.
Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva
Strašáková, Dita ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vlčková, Simona (oponent)
Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.