|
Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Horák, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Strašáková, Dita (oponent)
Marketingový výzkum Image značky Adidas v ČR Cílem mé práce je provedení marketingového výzkumu image značky Adidas, zabývající se výrobou a prodejem sportovních produktů, mezi vybraným vzorkem obyvatelstva. Výzkum byl proveden dotazníkovou formou mezi vzorkem obyvatelstva v České republice. Dotazník byl zpřístupněn respondentům metodou osobního dotazování a obsahoval otázky týkajících se vlastní image značky, výrobků, druhu propagace a služeb . Výsledky : Přibližují pohled potenciálních zákazníkům na značku Adidas a její konkurenci, osvětlující nedostatky, přednosti značky, jejich výrobků a všech složek podílejících se na vytváření image. Klíčová slova : Marketingový výzkum, image značky, identita firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Horák, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Strašáková, Dita (oponent)
Marketingový výzkum Image značky Adidas v ČR Cílem mé práce je provedení marketingového výzkumu image značky Adidas, zabývající se výrobou a prodejem sportovních produktů, mezi vybraným vzorkem obyvatelstva. Výzkum byl proveden dotazníkovou formou mezi vzorkem obyvatelstva v České republice. Dotazník byl zpřístupněn respondentům metodou osobního dotazování a obsahoval otázky týkajících se vlastní image značky, výrobků, druhu propagace a služeb . Výsledky : Přibližují pohled potenciálních zákazníkům na značku Adidas a její konkurenci, osvětlující nedostatky, přednosti značky, jejich výrobků a všech složek podílejících se na vytváření image. Klíčová slova : Marketingový výzkum, image značky, identita firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Zaměstnanecké výhody v podniku Magneton a.s.
Strašáková, Dita ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Beroušek, Petr (oponent)
Přiblížení problematiky zaměstnaneckých výhod, jejich charakteristika, výhody a rozdělení. Seznámení, které benefity jsou nejpoužívanější.Poté v praktické části provedení průzkumu v podniku Magneton a.s. Zjištění nejpreferovanějších výhod u pracovníků, seznámení se s informovaností zaměstnanců v otázce zaměstnaneckých výhod v podniku. Dle výsledků navržená doporučení na zlepšení.
|
| |