Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kniha Jób jako řecká tragédie
STAŇKOVÁ, Ivana
Práce se zabývá komparací řecké tragédie, biblické knihy Jób a divadelního scénáře. První část charakterizuje vývoj antického dramatu, mýty, tragédie a jejich vzájemný vztah. U řecké tragédie jsou vypsány hlavní body, které tvoří její strukturu. Na tyto body tragédie je nahlíženo optikou Aristotela a pětistupňovým schématem dramatu. Podrobný rozbor dvou řeckých tragédii srovnává oba dva pohledy na struktuře tragédie Král Oidipus a Antigona. Druhá část popisuje vývoj starověké mudroslovné literatury, podrobný rozbor knihy Jób a následné vyhledávání hlavních bodů řecké tragédie v biblickém textu. Třetí část práce je věnována komparaci divadelního scénáře inscenace Jób s řeckou tragédii.
Atletická gramotnost
Staňková, Ivana ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Krátký, Petr (oponent)
Název: Atletická gramotnost. Cíle: Cílem mé práce je porovnat úroveň atletické gramotnosti žáků 1. a 5. třídy základní školy, zjistit, zda žáci dokážou správně provádět základní atletické pohyby a lze je tedy nazvat atleticky gramotnými. Metody: Průřezové šetření, videorozbor. Výsledky: Při prostudování výsledků bylo patrné, že žáci 5. třídy zvládají pohyb lépe než žáci 1. třídy. Jejich provedení je koordinované a plynulé. Z videorozboru technického provedení pohybu ale vyplývá, že v uzlových bodech se od sebe skupiny moc neliší. Mají tedy podobné pohybové dovednosti, ale žáci 5. třídy mají více zkušeností a lépe se v pohybu orientují. Jedná se právě o tu "nástavbu", která charakterizuje gramotnost. Nejenže žáci pohyby mají naučené, ale umějí je i vhodně používat. Klíčová slova: Pohybová gramotnost, atletická gramotnost, kinogram.

Viz též: podobná jména autorů
6 STAŇKOVÁ, Ivana
1 STAŇKOVÁ, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.