Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Martin L. King vs. Malcolm X: Dvě konkurující si vize boje za občanská práva ve Spojených státech amerických
Spilková, Eva ; Raška, Francis (vedoucí práce) ; Kozák, Kryštof (oponent)
Diplomová práce "Martin L. King vs. Malcolm X: Dvě konkurující si vize boje za občanská práva ve Spojených státech amerických" pojednává o dvou rozdílných vizích boje za občanská práva, které jsou reprezentovány dvěma klíčovými osobnostmi - Martinem Lutherem Kingem a Malcolmem X. Porovnává jestli je lepší a pro černochy výhodnější rasová integrace či separace, a zda je možné získat práva a respekt pomocí nenásilného boje, či je nutné požadovat je "všemi dostupnými prostředky". Pozornost je také věnována proměnám názorů a myšlenek obou osobností v průběhu jejich životů.
Návrh postupů a opatření pro podporu činnosti vybraného golfového hřiště v České republice
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá golfovou tématikou. Populárnost golfu stále více narůstá a v souvislosti s tím rostou nová golfová hřiště, která si navzájem konkurují. Hlavním cílem je navrhnout postupy a opatření pro podporu činnosti Golf Clubu Pardubice, který jsem si vybrala na základě čtyřleté pracovní zkušenosti. Před jeho realizací jsem vypracovala dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Na samotný návrh navazuje marketingová koncepce Golf Clubu Pardubice. V této práci je kladen důraz na potřeby a přání zákazníka, jako hlavního prvku samotného marketingu.
Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Juklíček, Milan (oponent)
Anotace Tématem bakalářské práce je Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka. Cílem této práce je nastínit marketingovou koncepci založení a provozování specializovaných maloobchodních jednotek v síti. Krok za krokem jsem se pokusila vytvořit koncepci, která bude obsahovat teoretickou přípravu s následným uvedením poznatků a myšlenek do praxe. V této práci vycházím z dostupných zdrojů a podkladů obchodního oddělení pardubického pivovaru a snažím se z nich vyvodit vlastní závěry. Vše jsem postavila na logickém členění jednotlivých kroků realizace prodejen a vytvoření sítě. V první části práce je teorie, která je nezbytná pro pochopení samotné marketingové koncepce. V druhé části práce už zavádím zmiňovanou teorii přímo do praxe.

Viz též: podobná jména autorů
5 SPILKOVÁ, Eliška
5 Spilková, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.