Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén a výzkum módních blogů
Souralová, Ivona ; Hronová, Tereza (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce Fenomén a výzkum módních blogů pojednává o relativně novém fenoménu osobních blogů se zaměřením na módu a styl. Představuje módní blogy v celé jejich komplexnosti včetně definice, kategorizace, vzniku a vývoje. Ve druhé části deskriptivním způsobem srovnává módní blogy s tematicky spřízněnými módními magazíny a to z několika různých hledisek: formálních znaků, organizace práce, textových, obrazových a grafických prvků, publika, reklamního využití prostoupení PR a reprezentace reality. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum módních blogů - metodou skupinového interview s módními blogery a následně analytickou metodou zakotvené teorie zkoumá jednotlivé vztahy, zejména kauzální, které fungují v rámci zkoumaného fenoménu. Jejich prostřednictvím odhaluje další aspekty módního blogování jakými jsou například motivace, obavy, potřeby, sny a ambice blogerů. Cílem práce je zodpovědět otázku, jak se módní blogy se svou osobitou a autorskou prezentací módy vymezují vůči módním magazínům a navrhnout základní teorii fungování tohoto dosud nepříliš prozkoumaného média.
Fenomén a výzkum módních blogů
Souralová, Ivona ; Hronová, Tereza (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce Fenomén a výzkum módních blogů pojednává o relativně novém fenoménu osobních blogů se zaměřením na módu a styl. Představuje módní blogy v celé jejich komplexnosti včetně definice, kategorizace, vzniku a vývoje. Ve druhé části deskriptivním způsobem srovnává módní blogy s tematicky spřízněnými módními magazíny a to z několika různých hledisek: formálních znaků, organizace práce, textových, obrazových a grafických prvků, publika, reklamního využití prostoupení PR a reprezentace reality. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum módních blogů - metodou skupinového interview s módními blogery a následně analytickou metodou zakotvené teorie zkoumá jednotlivé vztahy, zejména kauzální, které fungují v rámci zkoumaného fenoménu. Jejich prostřednictvím odhaluje další aspekty módního blogování jakými jsou například motivace, obavy, potřeby, sny a ambice blogerů. Cílem práce je zodpovědět otázku, jak se módní blogy se svou osobitou a autorskou prezentací módy vymezují vůči módním magazínům a navrhnout základní teorii fungování tohoto dosud nepříliš prozkoumaného média.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.