Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jazykové vzdělávání ve Finsku a v České republice
Sommerová, Markéta ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Historické souvislosti; školský systém; školská reforma; jazykové vzdělávání; charakteristika školy; metodya formy práce; rozbor hodin. Práce se zabývá srovnáním jazykové výuky ve Finsku a České republice. Východiskem jsou historické souvislosti,školskýsystém vobou zemích,vzdělávací reformya strategie vzdělávací politiky. Následuje charakteristika jazykového vzdělávání, metod a forem práce, vyučujících jazyků.Práce využívá osobní zkušenosti s výukou vobou zemích,charakteristikou jednotlivých škol a rozborem hodin výukyanglického jazyka.
Jazykové vzdělávání v kontextu celoživotního učení
Sommerová, Markéta ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Bakalářská práce přináší průřez jazykového vzdělávání v kontextu celoživotního učení - od předškolního vzdělávání až po zájmové vzdělávání dospělých, specifika jednotlivých věkových skupin i pohled na některé metody práce, tendence či nové směry v jazykové výuce. Práce představuje jednotlivé vzdělávací instituce i pohled na jazykové vzdělávání v kontextu Evropské unie a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
Jazykové vzdělávání v kontextu celoživotního učení
Sommerová, Markéta ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Bakalářská práce přináší průřez jazykového vzdělávání v kontextu celoživotního učení - od předškolního vzdělávání až po zájmové vzdělávání dospělých, specifika jednotlivých věkových skupin i pohled na některé metody práce, tendence či nové směry v jazykové výuce. Práce představuje jednotlivé vzdělávací instituce i pohled na jazykové vzdělávání v kontextu Evropské unie a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.

Viz též: podobná jména autorů
1 SOMMEROVÁ, Miroslava
1 Sommerová, Marcela
1 Sommerová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.