Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza televizního pořadu pro děti Kouzelná školka
Smrčková, Hana Marie ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést pomocí kombinace kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy rozbor původního pořadu České televize Kouzelná školka. Pořad je určen primárně dětem předškolního věku. Sledované atributy obsahové analýzy jsem zvolila na základě studia existující teoretické literatury. Sledovanými obsahy jsou například motivy výchovy a vzdělávání, předávání morálních hodnot, strachu, dobrodružství, násilí, interaktivity, vyprávění příběhů nebo genderismu. Kvantifikace četnosti výskytu jednotlivých atributů je pouze prvním krokem analýzy. Nejpodstatnější otázkou této práce není, CO je v pořadu zastoupeno, ale PROČ tomu tak je a zvláště JAKÉ účinky může mít daný obsah na dětského diváka. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních kapitol- Celková obsahová analýza pořadu a Moderátoři pořadu. V těchto kapitolách uvádím souhrnné výsledky kvantitativní obsahové analýzy pro plný rozsah sledovaného materiálu i dílčí výsledky pro jednotlivé moderátory. Výstupy konfrontuji s teoretickými předpoklady a pro doplnění (a reflexi současné praxe výroby dětských pořadů) předkládám zároveň motivace tvůrců pořadu. Záměrem je na základě stanovených kritérií zhodnotit kvalitu a vhodnost pořadu Kouzelná školka pro danou cílovou skupinu dětí. Touto prací bych ráda přispěla ke zmapování mediálních,...
Analýza televizního pořadu pro děti Kouzelná školka
Smrčková, Hana Marie ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést pomocí kombinace kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy rozbor původního pořadu České televize Kouzelná školka. Pořad je určen primárně dětem předškolního věku. Sledované atributy obsahové analýzy jsem zvolila na základě studia existující teoretické literatury. Sledovanými obsahy jsou například motivy výchovy a vzdělávání, předávání morálních hodnot, strachu, dobrodružství, násilí, interaktivity, vyprávění příběhů nebo genderismu. Kvantifikace četnosti výskytu jednotlivých atributů je pouze prvním krokem analýzy. Nejpodstatnější otázkou této práce není, CO je v pořadu zastoupeno, ale PROČ tomu tak je a zvláště JAKÉ účinky může mít daný obsah na dětského diváka. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních kapitol- Celková obsahová analýza pořadu a Moderátoři pořadu. V těchto kapitolách uvádím souhrnné výsledky kvantitativní obsahové analýzy pro plný rozsah sledovaného materiálu i dílčí výsledky pro jednotlivé moderátory. Výstupy konfrontuji s teoretickými předpoklady a pro doplnění (a reflexi současné praxe výroby dětských pořadů) předkládám zároveň motivace tvůrců pořadu. Záměrem je na základě stanovených kritérií zhodnotit kvalitu a vhodnost pořadu Kouzelná školka pro danou cílovou skupinu dětí. Touto prací bych ráda přispěla ke zmapování mediálních,...
Benefity veřejných výdajů na sport
Smrčková, Hana Marie ; Špecián, Petr (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Účast lidí na sportovních aktivitách s sebou nese rozličné benefity pro ně samotné i pro společnost jako celek. Jedním z těchto benefitů je vyšší pracovní produktivita vyplývající z menší míry absence v práci kvůli nemoci a ze zlepšených osobnostních pracovních charakteristik zaměstnanců. Tato práce zkoumá vliv peněz vynaložených z veřejných rozpočtů za účelem podpory sportu na pracovní produktivitu lidí. Vychází z dat o těchto výdajích na úrovni českých obcí, přičemž pracuje s agregacemi výdajů na sport podle čtrnácti krajů tvořících Českou republiku. Provedená regresní analýza sleduje vliv těchto výdajů na míru pracovní neschopnosti pro nemoc v příslušném kraji, která slouží jako zástupná proměnná za produktivitu. Výsledky analýzy ukazují, že výdaje obcí na sport významně snižují pracovní neschopnost pro nemoc: pokud obce v příslušném kraji vynaloží v daném roce na sport o sto korun na osobu více, bude pracovní neschopnost pro nemoc v následujícím roce o 0,064 až 0,083 % nižší.
Je sport investicí do lidského kapitálu nebo spotřebou volného času?
Smrčková, Hana Marie ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Abstrakt Studenti pravidelně se věnující sportovní aktivitě dosahují o 20% lepších studijních výsledků než jejich nesportující kolegové. Možným vysvětlením je tréninkem podporovaný rozvoj vhodných osobnostních charakteristik, jakými jsou cílevědomost, soutěživost, sebedůvěra, disciplína či týmové cítění. U individuálních sportů je zmíněný efekt silnější než u kolektivních. Sport lze považovat za formu investice do lidského kapitálu. Výsledky naznačují, že lepší platové ohodnocení sportovců zjištěné předcházejícími studiemi může být zapříčiněno vyšší produktivitou sportovců při práci i studiu. Důležitým determinantem prospěchu se ukázal zdravotní stav a též preference subjektu ke studijní přípravě nad sportovní aktivitou. Sportovci udávají vyšší pocit vlastní atraktivity, ačkoli atraktivita sama se neukázala ve vztahu ke studijnímu prospěchu významná. V kombinaci sportovní aktivity a zaměstnání při studiu dochází k převýšení benefitů časovými náklady a zhoršení prospěchu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Smrčková, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.