Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělecká škola v Brně
Smička, Matěj ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Z dříve vypracované studie v předmětu AG32, vznikla následující bakalářská práce, která tuto studii dále rozvádí do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Téma práce má název Umělecká škola v Brně. Pro toto téma bylo uděleno místo stavby Kraví Hora, Brno, Veveří. Koncept byl do jisté míry ovlivněn svažováním terénu, který se snaží napodobit kaskádovitým umístěním objektů. Nedaleko pozemku se na severní straně nachází zahrádkářská kolonie, na jižní tenisové haly, na východní Budovu Z, Fakulty stavební v Brně a na západní park Kraví hora s hvězdárnou. Hlavní ideu tohoto projektu bylo vytvořit objekt za pomocí geometrie - výsledkem jsou tedy tři hmoty - výseče, které jsem získal průnikem několika různých kruhů a elips. Uspořádání objektů i střední amfiteátr ještě umocňují kaskádovitost. Škola má funkci vzdělávací s přidanou funkcí kulturně-vzdělávací, jelikož součástí je i polyfunkční sál a galerie výtvarného umění.
Aquapark Brno
Smička, Matěj ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tematem zadani diplomove prace je reseni sportovniho arealu za Luzankami v Brne. Cilem diplomoveho projektu bylo vytvorit novy moderni sportovne rekreacni areal, ktery bude situovan na pozemku vedle stavajiciho plaveckeho bazenu. Hlavnim provozem je aquapark s bazeny uvnitr i venku, ktery bude splnovat veskere pozadavky navstevniku. Tato stavba je doplnena o kavárnu, menší fitness a masáže. Důraz byl kladen na propojení stávajícího bazénu s 50 metrovou dráhou a nového Aquaparku tak, aby mohl návštěvník využívat všechny vnitřní vodní plochy. Návrh počítá i s krytými parkovacími místy v parkovacím domě, ke kterému vede lávka přímo od bazénu. Lávka je určena právě lidem, kteří přijedou do Brna do Aquaparku - tedy i rodiny s dětmi - a proto zajišťuje bezpečný a nerušený přechod od parkovacího domu až k budově Aquaparku. Novym konceptem navysujici sportovne rekreacni kapacity budou naplneny pozadavky a soucasna ocekavani navstevniku v dane lokalite a zaroven se tak zvysi atraktivita celeho uzemi.
Aquapark Brno
Smička, Matěj ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tematem zadani diplomove prace je reseni sportovniho arealu za Luzankami v Brne. Cilem diplomoveho projektu bylo vytvorit novy moderni sportovne rekreacni areal, ktery bude situovan na pozemku vedle stavajiciho plaveckeho bazenu. Hlavnim provozem je aquapark s bazeny uvnitr i venku, ktery bude splnovat veskere pozadavky navstevniku. Tato stavba je doplnena o kavárnu, menší fitness a masáže. Důraz byl kladen na propojení stávajícího bazénu s 50 metrovou dráhou a nového Aquaparku tak, aby mohl návštěvník využívat všechny vnitřní vodní plochy. Návrh počítá i s krytými parkovacími místy v parkovacím domě, ke kterému vede lávka přímo od bazénu. Lávka je určena právě lidem, kteří přijedou do Brna do Aquaparku - tedy i rodiny s dětmi - a proto zajišťuje bezpečný a nerušený přechod od parkovacího domu až k budově Aquaparku. Novym konceptem navysujici sportovne rekreacni kapacity budou naplneny pozadavky a soucasna ocekavani navstevniku v dane lokalite a zaroven se tak zvysi atraktivita celeho uzemi.
Umělecká škola v Brně
Smička, Matěj ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Z dříve vypracované studie v předmětu AG32, vznikla následující bakalářská práce, která tuto studii dále rozvádí do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Téma práce má název Umělecká škola v Brně. Pro toto téma bylo uděleno místo stavby Kraví Hora, Brno, Veveří. Koncept byl do jisté míry ovlivněn svažováním terénu, který se snaží napodobit kaskádovitým umístěním objektů. Nedaleko pozemku se na severní straně nachází zahrádkářská kolonie, na jižní tenisové haly, na východní Budovu Z, Fakulty stavební v Brně a na západní park Kraví hora s hvězdárnou. Hlavní ideu tohoto projektu bylo vytvořit objekt za pomocí geometrie - výsledkem jsou tedy tři hmoty - výseče, které jsem získal průnikem několika různých kruhů a elips. Uspořádání objektů i střední amfiteátr ještě umocňují kaskádovitost. Škola má funkci vzdělávací s přidanou funkcí kulturně-vzdělávací, jelikož součástí je i polyfunkční sál a galerie výtvarného umění.

Viz též: podobná jména autorů
1 Smička, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.