Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika nerovností v přístupu ke vzdělávání na počátku 21. století z pohledu politických dokumentů mezinárodních organizací
Schwanková, Michaela ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
5 Abstrakt Celoživotní vzdělávání a učení je nezbytnou podmínkou úspěšného a plnohodnotného života v současném globalizovaném světě. Deklarovanou snahou mezinárodních organizací (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU a dalších) je zajistit vzdělání pro všechny. Tato práce se zaměřuje na iniciativu UNESCO, OECD a EU v této oblasti. UNESCO se orientuje hlavně na rozvojové země (zajištění funkční gramotnosti u těch nejchudších), kdežto OECD a EU na ty rozvinuté (cílem je zaměstnatelnost a konkurenceschopnost lidí, získání klíčových schopností). Mezinárodní organizace formulují své cíle v prohlášeních, strategiích, akčních plánech a dalších návrzích opatření pro odstranění nerovného přístupu k vzdělávání a učení. Ovšem i tyto dokumenty mohou zakládat různá úskalí či problémy při jejich aplikaci v praxi. Klíčová slova Vzdělávání a učení se dospělých, celoživotní vzdělávání a učení se, nerovnosti ve vzdělávání, politické dokumenty, UNESCO, OECD, EU
Problematika nerovností v přístupu ke vzdělávání na přelomu 20. a 21. století z pohledu politických dokumentů mezinárodních organizací
Schwanková, Michaela ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
4 Abstrakt Celoživotní učení je nezbytnou podmínkou úspěšného a plnohodnotného života v současném globalizovaném světě. I když je deklarovanou snahou mezinárodních organizací (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU a další) zajistit vzdělání pro všechny, všichni nemají rovné šance při jeho získávání. Tato práce se zaměřuje na iniciativu UNESCO, OECD a EU v této oblasti. UNESCO se orientuje hlavně na rozvojové země (zajištění funkční gramotnosti u těch nejchudších), kdežto OECD a EU na ty rozvinuté (cílem je zaměstnatelnost a konkurenceschopnost lidí, získání klíčových schopností). Mezinárodní organizace formulují tyto cíle v prohlášeních, strategiích, akčních plánech a dalších návrzích opatření pro odstranění nerovného přístupu k vzdělávání. Ovšem i tyto dokumenty mohou skýtat různá úskalí či problémy při jejich aplikaci v praxi. Klíčová slova Vzdělávání dospělých, nerovnosti ve vzdělávání, politické dokumenty (UNESCO, OECD, EU)
Hodnocení příslušníků vybraných bezpečnostních sborů
Schwanková, Michaela ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
3 Abstrakt Hodnocení pracovníků je jednou z personálních činností, která je považována za účinný nástroj kontroly, usměrňování a motivování pracovníků. Odlišnost služebního poměru od pracovního přináší rozdíly i v hodnocení příslušníků bezpečnostních sborů. Bakalářská práce předkládá ucelenější přehled systémů hodnocení příslušníků Policie České republiky a Hasičského záchranného sboru České republiky. Jejich vzájemným porovnáním jsou stanoveny základní podobnosti či rozdíly mezi nimi a použití jednotlivých metod hodnocení. Klíčová slova Řízení pracovního výkonu, hodnocení pracovníků, hodnocení příslušníků bezpečnostních sborů, služební poměr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.