Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Finanční plán rozvoje podniku
Sadílková, Berenika ; Zinecker, Marek (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem finančního plánu společnosti DOSTA CZ, s.r.o. První část práce obsahuje teoretická východiska práce, která jsou potřebná pro zpracování daného tématu. Ve druhé části práce jsou uvedeny základní informace o společnosti DOSTA CZ, s.r.o. a následně je provedena její strategická a finanční analýza. Poslední část práce obsahuje návrh finančního plánu pro následující čtyři roky, který je dále vyhodnocen prostřednictvím finančních ukazatelů.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Sadílková, Berenika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti DOSTA CZ, s.r.o. provádějící zemní práce, následným vytvořením návrhů jeho zlepšení a jejich ekonomickým zhodnocením. Teoretická část práce přibližuje pojmy a analýzy uvedené v práci, zároveň slouží jako podklad pro další části. Analytická část zhodnocuje stávající stav společnosti skrze analýzu 4P, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a výslednou SWOT analýzu. Analytická část je poté podkladem pro návrhovou část, ve které jsou vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu týkající se zlepšení propagace firmy, rozšíření zaměstnaneckých benefitů a rozšíření nabízejících služeb způsobující také zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Sadílková, Berenika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti DOSTA CZ, s.r.o. provádějící zemní práce, následným vytvořením návrhů jeho zlepšení a jejich ekonomickým zhodnocením. Teoretická část práce přibližuje pojmy a analýzy uvedené v práci, zároveň slouží jako podklad pro další části. Analytická část zhodnocuje stávající stav společnosti skrze analýzu 4P, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a výslednou SWOT analýzu. Analytická část je poté podkladem pro návrhovou část, ve které jsou vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu týkající se zlepšení propagace firmy, rozšíření zaměstnaneckých benefitů a rozšíření nabízejících služeb způsobující také zvýšení konkurenceschopnosti podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Sadílková, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.