Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a meze využití didaktických her ve výuce chemie na gymnáziu: Redoxní reakce
Prokšová, Monika ; Bílek, Martin (vedoucí práce) ; Kuhnová, Marta (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi a limity aktivizace žáků ve výuce chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na gymnáziích prostřednictvím didaktických her v tematickém celku Redoxní reakce. Využití didaktických her ve výuce by mělo pomoci žákům osvojit si a lépe pochopit poměrně abstraktní učivo, do kterého redoxní reakce nepochybně spadají. Pomocí didaktických her také cílíme na zlepšení postoje žáků vůči vyučovacímu předmětu chemie. V teoretické části diplomová práce popisuje problematiku aktivizace žáků a jejich motivaci k učení prostřednictvím didaktických her. Dále jsou zde také představeny různé aktivizační metody, kde hlavní důraz je kladen především na didaktické hry. Praktická část práce v úvodu obsahuje analýzu Školních vzdělávacích programů vybraných gymnázií, která se zaměřuje na rozpracování tematického celku Redoxní reakce. V další části se poté věnuje tvorbě a ověřování souboru 5 didaktických her k tématu Redoxní reakce inspirovaných televizními soutěžemi či jinými známými hrami, které příslušná věková skupina žáků zná a využívá. Soubor didaktických her byl tvořen s využitím tzv. konstrukčního výzkumu, tedy v iteracíchod prototypu k finálnímu produktu. Na základě různých typů zpětné vazby v jednotlivých iteracích jejich tvorby byly didaktické hry upravovány a modifikovány do...

Viz též: podobná jména autorů
2 PROKŠOVÁ, Michaela
2 Prokšová, Magdaléna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.