Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Preněk, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní představení online komunikace, stojící na třech důležitých pilířích, které se vzájemně ovlivňují a doplňují. Prvním pilířem je tržní prostředí, které vytváří základní podmínky fungování digitální komunikace. Druhým bodem jsou komunikační kanály, prostřednictvím nichž dochází k interakci mezi tvůrcem komunikačního sdělení a jeho příjemcem. Posledním klíčovým článkem je pak samotný příjemce, jenž představuje unikátního internetového uživatele, kterého je možné popsat pomocí nejrůznějších segmentačních proměnných. Aby bylo možné dosáhnout takto komplexního poznání online komunikace, je v práci nejprve popsán vývoj komunikačních zvyklostí na internetu od jeho vzniku až po současnost. Další část je věnována poznání vlastních digitálních komunikačních kanálů. Celé téma bude uzavřeno odhalením uživatelů, kteří internet používají. Ústředním námětem praktické části práce je tudíž provedení segmentace internetové populace České republiky prostřednictvím analytického nástroje Data Analyzer, který pracuje s databází MML-TGI společnosti Medián.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.