Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam pantomimy v dramatické výchově
Ebelová, Lenka ; Mikotová, Zoja (vedoucí práce) ; Polzerová, Eva (oponent)
V této práci se pokusím osvětlit důvody, proč by měla mít pantomima své místo v dramatickovýchovných aktivitách. Co pedagogům a jejich žákům nabízí, jaké dovednosti rozvíjí a jakých cílů lze skrze pantomimu dosáhnout. Nabízím možný metodický postup v práci s pantomimicko-pohybovými technikami (mnou vytvořený) a zároveň předkládám také např. metodické postupy, se kterými jsem se setkala na studijní stáži v School of Arts v holandském Utrechtu.
Hra v roli a možnosti jejího využití v tanečním oboru ZUŠ
Tomášková, Petra ; Lössl, Jiří (vedoucí práce) ; Polzerová, Eva (oponent)
Ovlivňuje širší využití hry v roli v taneční průpravě autentičnost projevu dětí a mládeže? Chtěla bych touto prací postupně obhájit kladnou odpověď na tuto otázku. V diplomové práci nejprve představuji hru obecně. Uvádím hru v roli - základní metodu dramatické výchovy jako součást nejen herní kategorie mimikry, ale i tance. Chci nabídnout příklady využití hry v roli v tanci v rámci výuky v tanečním oboru ZUŠ na I. stupni s přihlédnutím ke školním dokumentům a v souladu s psychosomatickým vývojem, v závislosti na věku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.