Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnocení efektivity vzdělávacích akcí
Polochová, Kristýna ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Neusarová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá hodnocením efektivity vzdělávacích akcí. Jejím hlavím cílem je představit problematiku jak z hlediska pedagogiky, tak z hlediska podnikového vzdělávání. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje pedagogický pohled na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí. Zabývám se v ní pedagogickou terminologií, předmětem hodnocení a vyzdvihuji některá hlediska, kterými se odborníci v této oblasti zabývají. Další tři kapitoly se zaměřují na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí jako na součást celého procesu podnikového vzdělávání. Mimo to, zde popisuji některé zásady, které musí být splněny, aby hodnocení probíhalo systematicky a jeho výstupy byly měřitelné. Také zmiňuji přístupy k hodnocení efektivity a metody, pomocí nichž lze měřit vliv vzdělávání na zaměstnance nebo na podnik jako celek.
Hodnocení efektivity vzdělávacích akcí
Polochová, Kristýna ; Neusarová, Jana (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením efektivity vzdělávacích akcí. Jejím hlavím cílem je představit problematiku jak z hlediska pedagogiky, tak z hlediska podnikového vzdělávání. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje pedagogický pohled na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí. Zabývám se v ní pedagogickou terminologií, předmětem hodnocení a vyzdvihuji některá hlediska, kterými se odborníci v této oblasti zabývají. Další tři kapitoly se zaměřují na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí jako na součást celého procesu podnikového vzdělávání. Mimo to, zde popisuji některé zásady, které musí být splněny, aby hodnocení probíhalo systematicky a jeho výstupy byly měřitelné. Také zmiňuji přístupy k hodnocení efektivity a metody, pomocí nichž lze měřit vliv vzdělávání na zaměstnance nebo na podnik jako celek.
Certifikace lektorů vzdělávání dospělých
Polochová, Kristýna ; Kopecký, Martin (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá certifikací lektorů vzdělávání dospělých. Hlavním cílem práce je představit problematiku certifikace lektorů a zanalyzovat situaci na českém trhu vzdělávacích a poradenských společností, které udělují certifikáty a pořádají vzdělávací akce, kde účastník získá odborné lektorské dovednosti. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole vymezuji cíle práce a představuji terminologii spojenou s certifikací lektorů. Další dvě kapitoly se zaměřují na lektorské zajištění dalšího vzdělávání. Píši v nich mimo jiné o požadavcích na lektora, jeho kvalifikaci, dále o kompetencích, přípravě na výkon lektorského povolání a o multikulturním a interkulturním rozměru jeho práce. Ve čtvrté kapitole popisuji, jaká je současná situace v oblasti zvyšování kvality lektorů a jejich certifikace. Pátá kapitola reflektuje analýzu trhu v České republice ve sféře vzdělávacích a poradenských organizací, kterou jsem prováděla. Zmiňuji zde, jak jsem během analýzy postupovala. Poslední kapitola hlavní textové části vystihuje výstupy z analýzy trhu. Charakterizuji v ní obecné lektorské certifikáty i certifikáty zaměřené na produkt a podmínky jejich udělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.