Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role vzdělávání v současné jemenské společnosti
Policar, Lukáš ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Neusarová, Jana (oponent)
V únoru roku 2006 jsem byl přijat na dobrovolnický projekt evropské sítě GLEN (Global Education Network of Young Europeans), sdružující dvanáct dobrovolnických organizací ze stejného počtu zemí Evropské unie. Cílem tohoto programu je vysílat mladé dobrovolníky na krátkodobé projekty do zemí tzv. globálního Jihu za účelem jejich pozdějšího angažmá v oblasti rozvojové spolupráce, zvyšování veřejného povědomí o globálních tématech a podpoře myšlenek udržitelného rozvoje a zodpovědné rozvojové politiky. Můj projekt se týkal organizování a realizace vzdělávacího programu o globálních tématech v dívčím komunitním vzdělávacím centru Girls World Communication Center v hlavním městě Jemenu, Sana'a. Zhruba v té době se zrodila myšlenka na zajímavé téma k bakalářské práci, které se později ustálilo do názvu "Role vzdělávání v současné jemenské společnosti". Mezi ústřední témata na poli rozvojové spolupráce patří podpora vzdělávání, které se stalo jedním z účinných nástrojů socioekonomického pokroku v současném globalizujícím se světě. Tento fenomén můžeme pozorovat na důrazu, jaký kladou vlády vyspělých zemí na investice do veřejného vzdělávání na všech úrovních a zejména na podporu celoživotního učení. Právo na vzdělání se také stalo univerzálním lidským právem, kterého je však zbavena výrazná část světové populace,...
Mezinárodní dobrovolnictví a jeho role v profesním a osobnostně sociálním rozvoji
Čapková, Šárka ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Policar, Lukáš (oponent)
Tato práce pojednává o mezinárodním dobrovolnictví v kontextu profesního a osobnostně sociálního rozvoje mladých dobrovolníků. Teoretická část se věnuje definici, stručné historii, aktérům a formám mezinárodního dobrovolnictví, otevírá také téma významu a etických otázek s ním spojených. Dále je v ní definován profesní a osobnostně sociální rozvoj a mezinárodní dobrovolnictví je spolu s autory věnujícími se tomuto tématu v minulosti popsáno jako příprava na zaměstnání či prostředek osobnostně sociálního rozvoje. Empirická část představuje organizaci INEX-SDA, která je výrazným představitelem mezinárodního dobrovolnictví v České republice, a popisuje metodologii a výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na roli workcampů v rozvoji jejich účastníků. Workcampy jsou zkoumány v kontextu předchozího i následujícího života jejich účastníků. Výzkum ukazuje, že workcampy mají široké spektrum dopadů a souvislostí s profesním i osobnostně sociálním rozvoji jejich účastníků, a to v rozpětí od vlivů vnímaných respondenty jako takřka nulové po vlivy zpětně hodnocené jako velmi významné. Odhaluje také množství dovedností, které mladí účastníci workcampů na tomto typu projektů mezinárodního dobrovolnictví rozvíjejí, a popisuje, jak je uplatňují v pracovním či soukromém životě. Klíčová slova mezinárodní...
Role vzdělávání v současné jemenské společnosti
Policar, Lukáš ; Neusarová, Jana (oponent) ; Beneš, Milan (vedoucí práce)
V únoru roku 2006 jsem byl přijat na dobrovolnický projekt evropské sítě GLEN (Global Education Network of Young Europeans), sdružující dvanáct dobrovolnických organizací ze stejného počtu zemí Evropské unie. Cílem tohoto programu je vysílat mladé dobrovolníky na krátkodobé projekty do zemí tzv. globálního Jihu za účelem jejich pozdějšího angažmá v oblasti rozvojové spolupráce, zvyšování veřejného povědomí o globálních tématech a podpoře myšlenek udržitelného rozvoje a zodpovědné rozvojové politiky. Můj projekt se týkal organizování a realizace vzdělávacího programu o globálních tématech v dívčím komunitním vzdělávacím centru Girls World Communication Center v hlavním městě Jemenu, Sana'a. Zhruba v té době se zrodila myšlenka na zajímavé téma k bakalářské práci, které se později ustálilo do názvu "Role vzdělávání v současné jemenské společnosti". Mezi ústřední témata na poli rozvojové spolupráce patří podpora vzdělávání, které se stalo jedním z účinných nástrojů socioekonomického pokroku v současném globalizujícím se světě. Tento fenomén můžeme pozorovat na důrazu, jaký kladou vlády vyspělých zemí na investice do veřejného vzdělávání na všech úrovních a zejména na podporu celoživotního učení. Právo na vzdělání se také stalo univerzálním lidským právem, kterého je však zbavena výrazná část světové populace,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.