|
Povrchová úprava kulového čepu
Plášil, Petr ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce vypracovaná v rámci magisterského navazujícího studia oboru M2I – K analyzuje možné způsoby povrchové ochrany kulového čepu a tím zvýšení jeho korozní odolnosti. Kulový čep je montovaný do několika druhů podvozkových komponentů, např. kloubů, ramen apod. Současný stav je pro výrobce nevyhovující, nedostačující korozní ochrana zvyšuje počet reklamací a to se může odrazit na množství budoucích zakázek. Vhodnou povrchovou úpravou se má docílit vyšší korozní odolnosti při zachování funkčních vlastností používaných čepů.
|
|
Sací trakty čtyřdobých nepřeplňovaných motorů
Plašil, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešerže sacích traktů čtyřdobých nepřeplňovaných motorů od historie až po současnost. V práci jsou uvedeny jednotlivé části sacího traktu od čističů vzduchu, přes systémy tvoření směsi po vliv sacího potrubí na plnění válců pomocí dynamického přeplňování a jednotlivé konstrukční řešení, jejich výhody a nevýhody. Na konci práce jsou také popsány systémy variabilních ventilových rozvodů, které mají také velký vliv na plnění válců.
|
| |
| |
| |
|
Povrchová úprava kulového čepu
Plášil, Petr ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce vypracovaná v rámci magisterského navazujícího studia oboru M2I – K analyzuje možné způsoby povrchové ochrany kulového čepu a tím zvýšení jeho korozní odolnosti. Kulový čep je montovaný do několika druhů podvozkových komponentů, např. kloubů, ramen apod. Současný stav je pro výrobce nevyhovující, nedostačující korozní ochrana zvyšuje počet reklamací a to se může odrazit na množství budoucích zakázek. Vhodnou povrchovou úpravou se má docílit vyšší korozní odolnosti při zachování funkčních vlastností používaných čepů.
|
|
Sací trakty čtyřdobých nepřeplňovaných motorů
Plašil, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešerže sacích traktů čtyřdobých nepřeplňovaných motorů od historie až po současnost. V práci jsou uvedeny jednotlivé části sacího traktu od čističů vzduchu, přes systémy tvoření směsi po vliv sacího potrubí na plnění válců pomocí dynamického přeplňování a jednotlivé konstrukční řešení, jejich výhody a nevýhody. Na konci práce jsou také popsány systémy variabilních ventilových rozvodů, které mají také velký vliv na plnění válců.
|