Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
GENIUS THEATRI, České Budějovice
Kůs, Martin ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Rozdrobené a nesourodé území Mariánského náměstí potřebuje nový jednotící prvek, který nebude konkurovat okolí, ale ani ho nebude slepě respektovat. Prostě tam bude stát a časem se stane přirozenou součástí okolí. Hrubé masivní hmoty s minimem oken se staví čelem k okolní blokové zástavbě. Jejich rozehrané fasády podtrhují otevřenost a chaos dané lokality. Jedná se o hrubé neopracované balvany, mezi které byl vložen elegantní krystal jako diamant mezi uhlím. Ten je pomocí mostků propojen s těmito balvany. Lidé a život celé stavby, tak může proudit celým objektem.
Bílá kniha, druhé vydání
Daniel, Jáchym ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Bílá kniha, druhé vydání je představení odlišného pohledu na to, jak se naše společnost vypořádává s rozvojem formálního vzdělávání. Historické analýzy ukazují, že způsob, jakým se vzděláváme je formou investice odrážející aktuální stav naší společnosti jako celku. Mým cílem bylo podívat se na celý problém z pohledu architekta – jak návrh architektonického prostoru ovlivňuje způsob, jakým se učíme a jak učíme. Mojí myšlenkou je otevřít alternativní vzdělávací systém v tom existujícím – otevřená škola je program zahrnující většinu cílů, které si vytyčilo ministerstvo v Bílé knize z roku 2000. Program 'otevřené školy' je zpochybnit monopol běžné školy jako hlavní instituce, v níž se člověk může vzdělávat. Architektonická definice prostředí, které podporuje předávání znalostí a zkušeností je cílem mé práce. 'Otevřená škola' je alternativou, která zahrnuje projektové vzdělávání a učení se v rámci komunity. Snaha otevřít školu oběma směry - k systému, kde se děti učí přímo reálnými projekty a zároveň je školní prostředí k dispozici každému, kdo projeví zájem učit nebo učit se. Plán je zobrazen na brněnském sídlišti Lesná.
Městský sál ve Znojmě
Zatloukal, David ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Hora, Jan (vedoucí práce)
Parcela se nachází v těsné blízkosti historického jádra města Znojma, na okraji bývalého hradebního okruhu, který lemuje městský park. Je součástí sportovního areálu, jehož součástí je fotbalový/atletický stadion, hřiště na malou kopanou a sportovní hala. Hlavní ideou návrhu je spojení kulturní stavby a sportovního areálu. Domem prochází pasáž, která zprůchodňuje vnitřní dvůr a vytváří tak nový poloveřejný prostor.V zadní části budovy se nachází venkovní amfiteater, který funguje jako místo střetnutí kultury a sportu. Motivem samotného domu je lehká bílá hmota zdůrazňující sál, který se kvůli prostorovým nárokům nachází v druhém nadzemním podlaží.
Urbanisticko architektonické řešení vybraného území při řece Moravě v Olomouci
Daněk, Petr ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Urbanistická studie řeší problematiku řeky ve městě. Řeka a její nábřeží jsou využívána pro každodenní rekreaci obyvatel a současně umožňuje průchod povodní bez výrazných škod. Území je řešeno jako polyfunkční.
GENIUS THEATRI, České Budějovice
Kůs, Martin ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Rozdrobené a nesourodé území Mariánského náměstí potřebuje nový jednotící prvek, který nebude konkurovat okolí, ale ani ho nebude slepě respektovat. Prostě tam bude stát a časem se stane přirozenou součástí okolí. Hrubé masivní hmoty s minimem oken se staví čelem k okolní blokové zástavbě. Jejich rozehrané fasády podtrhují otevřenost a chaos dané lokality. Jedná se o hrubé neopracované balvany, mezi které byl vložen elegantní krystal jako diamant mezi uhlím. Ten je pomocí mostků propojen s těmito balvany. Lidé a život celé stavby, tak může proudit celým objektem.
Bílá kniha, druhé vydání
Daniel, Jáchym ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Bílá kniha, druhé vydání je představení odlišného pohledu na to, jak se naše společnost vypořádává s rozvojem formálního vzdělávání. Historické analýzy ukazují, že způsob, jakým se vzděláváme je formou investice odrážející aktuální stav naší společnosti jako celku. Mým cílem bylo podívat se na celý problém z pohledu architekta – jak návrh architektonického prostoru ovlivňuje způsob, jakým se učíme a jak učíme. Mojí myšlenkou je otevřít alternativní vzdělávací systém v tom existujícím – otevřená škola je program zahrnující většinu cílů, které si vytyčilo ministerstvo v Bílé knize z roku 2000. Program 'otevřené školy' je zpochybnit monopol běžné školy jako hlavní instituce, v níž se člověk může vzdělávat. Architektonická definice prostředí, které podporuje předávání znalostí a zkušeností je cílem mé práce. 'Otevřená škola' je alternativou, která zahrnuje projektové vzdělávání a učení se v rámci komunity. Snaha otevřít školu oběma směry - k systému, kde se děti učí přímo reálnými projekty a zároveň je školní prostředí k dispozici každému, kdo projeví zájem učit nebo učit se. Plán je zobrazen na brněnském sídlišti Lesná.
Městský sál ve Znojmě
Zatloukal, David ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Hora, Jan (vedoucí práce)
Parcela se nachází v těsné blízkosti historického jádra města Znojma, na okraji bývalého hradebního okruhu, který lemuje městský park. Je součástí sportovního areálu, jehož součástí je fotbalový/atletický stadion, hřiště na malou kopanou a sportovní hala. Hlavní ideou návrhu je spojení kulturní stavby a sportovního areálu. Domem prochází pasáž, která zprůchodňuje vnitřní dvůr a vytváří tak nový poloveřejný prostor.V zadní části budovy se nachází venkovní amfiteater, který funguje jako místo střetnutí kultury a sportu. Motivem samotného domu je lehká bílá hmota zdůrazňující sál, který se kvůli prostorovým nárokům nachází v druhém nadzemním podlaží.
Urbanisticko architektonické řešení vybraného území při řece Moravě v Olomouci
Daněk, Petr ; Pejpek, Tomáš (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Urbanistická studie řeší problematiku řeky ve městě. Řeka a její nábřeží jsou využívána pro každodenní rekreaci obyvatel a současně umožňuje průchod povodní bez výrazných škod. Území je řešeno jako polyfunkční.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.