Žádný přesný výsledek pro Pejchal,, Pavel nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Pejchal Pavel ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
First of all, the theoretical part of thesis should assist reader to understand the digital transformation of companies, how it affects Business-to-Customer segment, especially building the business models and digital strategies of companies in retail industry. Main purpose of this report, however, is to show this digital transformation on live example of footwear and apparel retailer Geox S.p.A, specifically its German subsidiary Geox Deutschland Gmbh (hereinafter Geox). Two main areas of digital transformation are being investigated. Firstly, possibilities of leveraging a digital channels and assets in order to revenue increase. Secondly, opportunities of technology utilization in order to leverage the data from all channels and enhance the customer experience. The evaluation of German market digitalization level is based on secondary analysis of qualitative data, which has proved to be effective way in providing useful insight for chosen topic. The evaluation of Geox’s digital strategy itself is based on analysis of both, primary and secondary data. The results of analyses revealed that Geox put significant effort into its digital transformation; especially in the area of integration online and offline channels, social media marketing, rich content management or growing of brand awareness due to interactive marketing campaigns. However, this report recognizes plenty weaknesses of Geox digital strategy as well. Specifically, missing solid mobile strategy, wanting digital technology in store, substandard cooperation between headquarter and franchisees in marketing campaigns, poorly personalized websites and inadequate tailored offers to customers. Basically, in spite of effort which has been put into its digital transformation, Geox is not truly following contemporary trends. Wherefore, several steps identified in recommendations should be followed by Geox in order to remain competitive in the future.
Finanční situace firmy ARKO-TECHNOLOGY a.s.
Denker, Lukáš ; Ing. Pavel Pejchal,Csc. (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou firmy Arko Technology, a.s. Na základě zjištěných faktů z analýzy, obsahuje návrhy na zlepšení finanční situace zmíněné firmy, její nedostatky a také její silné stránky.
Analýza nejvyššího a nejlepšího využití objektu školky v Plzni
Petrák, Jan ; Pejchal,, Pavel (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze nejvyššího a nejlepšího využití. První částí práce je část teoretická, která se zabývá především metodami ocenění a dále podstatou analýzy. Tato analýza je aplikována na objekt školky v Plzni, kde se zkoumá, zda navržené varianty vyhoví čtyřem zkouškám. Výsledkem je zjištění nejvyššího a nejlepšího využití objektu.
Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Toman, Pavel ; Pejchal, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku.
Studium protinádorového účinku α-tomatinu a nových derivátů benzo[c]fluorenu
Suchá, Lenka ; Tomšík, Pavel (vedoucí práce) ; Pejchal, Jaroslav (oponent) ; Poučková, Pavla (oponent)
Řada protinádorových léčiv je přírodního původu. Rostliny z čeledi Solanaceae (lilkovité) obsahují různé steroidní glykoalkaloidy, které působí cytotoxicky na nádorové buněčné linie. Cílem první části předkládané práce bylo zjistit potenciální protinádorový účinek steroidního glykoalkaloidu přítomného v roslinnách čeledi lilkovitých - α- tomatinu. Druhá část práce byla zaměřena na testování protinádorového účinku nově syntetizovaných derivátů benzo[c]fluorenu. U benfluronu, jednoho z derivátů benzo[c]fluorenu, byly prokázány protinádorové účinky in vitro i in vivo téměř před 30 lety. Tomatin velmi dobře inhiboval proliferaci a viabilitu buněk MCF-7. U testované buněčné linie nedocházelo po inkubaci s tomatinem k poškození DNA, ke změnám v množství proteinů p53, p21WAF1/CIP1 ani k indukci apoptózy. Zároveň bylo prokázáno snížení množství ATP Všechny nově syntetizované deriváty benfluronu a dimefluronu působily větším cytotoxickým efektem než jejich mateřské látky na různé nádorové buněčné linie. Ovšem ve studiích in vivo nezpůsobily tyto deriváty větší inhibici růstu nádoru v porovnání s mateřskými látkami. U benfluronu a hydrazonu dimefluronu bylo prokázáno prodloužení doby přežití u myší s inokulovanou solidní formou Ehrlichova nádoru. V této práci jsme prokázali, že tomatin nezpůsobuje indukci apoptózy u...
Studium protinádorového účinku α-tomatinu a nových derivátů benzo[c]fluorenu
Suchá, Lenka ; Tomšík, Pavel (vedoucí práce) ; Pejchal, Jaroslav (oponent) ; Poučková, Pavla (oponent)
Řada protinádorových léčiv je přírodního původu. Rostliny z čeledi Solanaceae (lilkovité) obsahují různé steroidní glykoalkaloidy, které působí cytotoxicky na nádorové buněčné linie. Cílem první části předkládané práce bylo zjistit potenciální protinádorový účinek steroidního glykoalkaloidu přítomného v roslinnách čeledi lilkovitých - α- tomatinu. Druhá část práce byla zaměřena na testování protinádorového účinku nově syntetizovaných derivátů benzo[c]fluorenu. U benfluronu, jednoho z derivátů benzo[c]fluorenu, byly prokázány protinádorové účinky in vitro i in vivo téměř před 30 lety. Tomatin velmi dobře inhiboval proliferaci a viabilitu buněk MCF-7. U testované buněčné linie nedocházelo po inkubaci s tomatinem k poškození DNA, ke změnám v množství proteinů p53, p21WAF1/CIP1 ani k indukci apoptózy. Zároveň bylo prokázáno snížení množství ATP Všechny nově syntetizované deriváty benfluronu a dimefluronu působily větším cytotoxickým efektem než jejich mateřské látky na různé nádorové buněčné linie. Ovšem ve studiích in vivo nezpůsobily tyto deriváty větší inhibici růstu nádoru v porovnání s mateřskými látkami. U benfluronu a hydrazonu dimefluronu bylo prokázáno prodloužení doby přežití u myší s inokulovanou solidní formou Ehrlichova nádoru. V této práci jsme prokázali, že tomatin nezpůsobuje indukci apoptózy u...
Analýza nejvyššího a nejlepšího využití objektu školky v Plzni
Petrák, Jan ; Pejchal,, Pavel (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze nejvyššího a nejlepšího využití. První částí práce je část teoretická, která se zabývá především metodami ocenění a dále podstatou analýzy. Tato analýza je aplikována na objekt školky v Plzni, kde se zkoumá, zda navržené varianty vyhoví čtyřem zkouškám. Výsledkem je zjištění nejvyššího a nejlepšího využití objektu.
Finanční situace firmy ARKO-TECHNOLOGY a.s.
Denker, Lukáš ; Ing. Pavel Pejchal,Csc. (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou firmy Arko Technology, a.s. Na základě zjištěných faktů z analýzy, obsahuje návrhy na zlepšení finanční situace zmíněné firmy, její nedostatky a také její silné stránky.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
First of all, the theoretical part of thesis should assist reader to understand the digital transformation of companies, how it affects Business-to-Customer segment, especially building the business models and digital strategies of companies in retail industry. Main purpose of this report, however, is to show this digital transformation on live example of footwear and apparel retailer Geox S.p.A, specifically its German subsidiary Geox Deutschland Gmbh (hereinafter Geox). Two main areas of digital transformation are being investigated. Firstly, possibilities of leveraging a digital channels and assets in order to revenue increase. Secondly, opportunities of technology utilization in order to leverage the data from all channels and enhance the customer experience. The evaluation of German market digitalization level is based on secondary analysis of qualitative data, which has proved to be effective way in providing useful insight for chosen topic. The evaluation of Geox’s digital strategy itself is based on analysis of both, primary and secondary data. The results of analyses revealed that Geox put significant effort into its digital transformation; especially in the area of integration online and offline channels, social media marketing, rich content management or growing of brand awareness due to interactive marketing campaigns. However, this report recognizes plenty weaknesses of Geox digital strategy as well. Specifically, missing solid mobile strategy, wanting digital technology in store, substandard cooperation between headquarter and franchisees in marketing campaigns, poorly personalized websites and inadequate tailored offers to customers. Basically, in spite of effort which has been put into its digital transformation, Geox is not truly following contemporary trends. Wherefore, several steps identified in recommendations should be followed by Geox in order to remain competitive in the future.
Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Toman, Pavel ; Pejchal, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.