Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing v hotelnictví
Vachková, Rita ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá online marketingem a jeho aplikací a využitím v oblasti hotelnictví. Cílem práce je seznámit čtenáře s touto problematikou a v rámci tohoto cíle vytvořit studii s komplexním pohledem na online marketing v hotelnictví, kterou dále doplňuje vlastní výzkum. V rámci primárního výzkumu je stanoven dílčí cíl - zhodnotit situaci online marketingu na trhu pražských hotelů a to především z hlediska jejich prezentace na webových stránkách a dále reklamy ve vyhledavačích. Práce je rozdělena do tří částí. Nejdříve je zde teoretické vymezení online marketingu, na které navazuje sekundární výzkum týkající se využití internetu v České republice, následuje zmapování současné situace v oblasti ubytovacích služeb, kde je opět využito sekundárního výzkumu. Práci uzavírá výzkum primární zaměřený na online marketing hotelů v Praze. Celá práce je realizována ve spolupráci se společností Blueberry.cz Apps, s.r.o.
Potenciál destinačního managementu ve vybraných zemích Subsaharské Afriky pro zlepšení postavení místního obyvatelstva: implikace pro Etiopii
Tůma, Jakub ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Destinační management se v posledních desetiletích stal klíčem k úspěšnému rozvoji sektoru cestovního ruchu. Slouží nejen k zvýšení konkurenceschopnosti země na mezinárodním trhu, ale také k maximalizaci užitku z cestovního ruchu pro přijímající zemi a minimalizaci negativních dopadů. Tyto úkoly destinačního managementu jsou obzvláště důležité v rozvojových zemích. Rozvojové země mají často unikátní potenciál v podobě přítomnosti turistických aktivit, chybí jim ale potřebné zdroje k rozvoji tohoto potenciálu. Nízká úroveň socio-ekonomického a technologického rozvoje dále omezuje tržní možnosti rozvojových zemí. Nedílnou součástí sektoru cestovního ruchu jsou místní obyvatelé. Zejména v rozvojových zemích se často dostávají do role turistické atrakce a z cestovního ruchu ve svém regionu téměř neprofitují. Na druhou stranu ale nesou značnou část nákladů, spojených s rozvojem cestovního ruchu v jejich regionu. Aby tomu tak nebylo, měly by se organizace destinačního managementu zasazovat o více rovnocenné a vyvážené zapojení místního obyvatelstva do cestovního ruchu. Tato práce se bude zabývat analýzou destinačního managementu tří relativně úspěšných zemí Subsaharské Afriky: Keni, Ghany a Jihoafrické republiky. Hypotéza této práce, která bude testována, říká, že destinační management může ovlivnit postavení místního obyvatelstva v cestovním ruchu. Analýza bude vedena dvěma směry. Budou porovnávány programové dokumenty příslušných organizací na základě zájmu o problematiku místního obyvatelstva s konkrétními kroky, realizovanými těmito organizacemi a toto bude poté konfrontováno s realitou v daných destinacích. Zjištěné informace budou poté přiměřeně aplikovány na Etiopii -- jednu z nejchudších, ale z pohledu cestovního ruchu nejzajímavějších zemí tohoto regionu.
Product placement a jeho uplatnění v konkrétním filmu.
Vaněk, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Marketingové a komerční komunikace a zařazení product placement v jejich rámci, legislativa upravující product placement a její aplikace, historie product placement, formy product placement, využití product placement v rámci marketingové kampaně, uplatnění product placement ve filmu Casino Royale.
Customer service as a CRM tool
Smiková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí současný stav marketingového mixu společnosti Prague City Apartments, s.r.o. Důraz je v rámci jednotlivých prvků marketingového mixu kladen na fungování zákaznického servisu jako součásti koncepce Customer Relationship Management (CRM). Analýza vychází z teoretických poznatků o marketingu služeb a CRM a z významu zákaznického servisu při poskytování služeb, a to zejména v cestovním ruchu a hotelnictví. Práce prostřednictvím SWOT analýzy přináší návrhy na zlepšení kvality zákaznického servisu jakožto nástroje budování vztahů se zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.