Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Administrátoři in materialibus v českých diecézích
Olekšák, Michal ; Opatrný, Aleš (vedoucí práce) ; Kuźniar, Mariusz (oponent)
Bakalářská práce: Administrátoři in materialibus v českých diecézích Michal Olekšák Abstract Bakalářská práce "Administrátoři in materialibus v českých diecézích" se zabývá problematikou spojenou s působením administrátorů in materialibus neboli správců církevního majetku v diecézích České církevní provincie. Z důvodu nedostatku informací a neexistence odborné literatury bývá význam a smysl služby administrátorů in materialibus v církvi často nepochopen. V teoretické části práce je nejprve termín administrátor in materialibus vymezen od termínů významově příbuzných, definován a blíže charakterizován, a to především na základě ustanovení Kodexu kanonického práva týkajících se správy církevního majetku. Následuje stručný přehled povinností a pracovních úkolů vyplývajících z funkce administrátora in materialibus, historický exkurz do vývoje vztahu církve k majetku a jeho správě s důrazem na události posledních pětašedesáti let. Teoretickou část práce uzavírá kapitola věnovaná svatému Vavřinci a blahoslavenému Hroznatovi, jež jsou dnešním administrátorům vzorem pro jejich službu. Druhou, praktickou část bakalářské práce tvoří výzkum zaměřený jak na službu administrátorů in materialibus v rámci jednotlivých diecézí, tak také na práci a působení jednotlivců v konkrétních farnostech. Cílem výzkumu je získání...
Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.
Weisshäutel, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Olekšák, Michal (oponent)
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii firmy Sprint s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou intuitivně řízenou rodinnou firmu. Firmy patřící mezi malé a střední podniky mají jen zřídka zpracovanou marketingovou strategii, a proto její vypracování a začlenění do řídícího procesu představuje značnou konkurenční výhodu. Teoretická část zahrnuje situační analýzu vnějšího i vnitřního prostředí firmy, která je shrnutá pomocí SWOT analýzy. Z jejích závěrů vychází marketingová strategie, která je definovaná v oblasti hlavních cílů pro marketing, v oblasti organizační struktury a lidských zdrojů, produktového portfolia, ceny, distribuce a komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.