Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Ochec, Jiří ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Horáková, Helena (oponent) ; Zvánovec, Rudolf (oponent)
Tato disertační práce se zabývá identifikací marketingových aktivit na podporu zákaznické věrnosti v podmínkách českého bankovního sektoru. Kromě odpovědi na otázku jaké marketingové aktivity na podporu věrnosti implementovat, vytváří obecně platný metodický model pro řešení úkolů s obdobným zadáním. Zabývá se také několika přístupy k selekci vhodných klientů k oslovení marketingovými aktivitami včetně využití nástrojů analytického marketingu. Práce využívá několikastupňový výzkum, jehož jednotlivá zjištění a další fáze na sebe navazují. Zohledňuje rovněž více dimenzí zákaznického vnímání, a to zajímavost, osobní využitelnost, zamezení odchodu, samozřejmost a inovaci. Nově jsou v práci definovány pojmy spokojenost, věrnost, loajalita.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.