Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Novosadová, Barbora ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezóně 2010/2011. V její první části se snažím poukázat na význam divadla ve společnosti a nastínit jednotlivé sekundární role, které může plnit. Práce postihuje i hlavní specifika marketingové komunikace v prostředí kultury, respektive divadla. Bakalářská práce obsahuje podrobnou analýzu jednotlivých nástrojů komunikace i způsobů jejich využívání v Divadle Na zábradlí. Komunikace je rozdělena do několika skupin dle adresátů sdělení. Pro zasazení marketingových aktivit Divadla Na zábradlí do širšího kontextu a pro jejich relevantní zhodnocení je v práci provedena komparace vybraných aspektů marketingové komunikace pěti pražských divadel, které vykazují určité podobnosti ve svém repertoáru. Z divadel stejného statutu jako Divadlo Na zábradlí (příspěvkové organizace hlavního města Prahy) bylo ke komparaci zvoleno Švandovo divadlo, Divadlo v Dlouhé a Studio Ypsilon; z divadel transformovaných poté Dejvické divadlo a Divadlo Komedie. V závěru práce se nachází zhodnocení marketingové komunikace a navržení několika kroků, které mohou pomoci odstranit zjištěné nedostatky v oblasti komunikace.
Sledování společenského dopadu jako prostředek ke zvýšení důvěryhodnosti neziskových organizací
Nejedlá, Barbora ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Komberec Novosadova, Barbora (oponent)
Tato diplomová práce spojuje metodu sledování společenského dopadu s fenoménem důvěryhodnosti neziskových organizací. Důvěra v neziskové organizace je dle výsledků výzkumů veřejného mínění v České republice dlouhodobě nízká. Za důvody nedůvěry v neziskové organizace je považována nedostatečná transparentnost a nízké povědomí o činnostech a principech neziskových organizací. Cílem této diplomové práce je pomocí manuálu vzniklého na základě výsledků akčního výzkumu představit metodu sledování dopadu těm, kteří ji ještě neznají a tím přispět k větší transparentnosti a lepší prezentaci výsledků a posléze i větší důvěryhodnosti organizací. Teoretická část diplomové práce se věnuje důvěře a důvěryhodnosti, metodě sledování dopadu a představení neziskového sektoru České republiky. Důraz je zde kladen na pohled z více stran, praktické příklady a podložení daty. Empirická část této práce propojuje za pomoci akčního výzkumu a human-centered designu důvěru a důvěryhodnost s metodou sledování dopadu ve sféře neziskových organizací. Výsledkem akčního výzkumu je, že implementace metody sledování dopadu s sebou přináší mnoho změn, jež můžeme rozlišit na změny vnitřní a vnější. Mezi významné vnitřní změny patří změna myšlení jednotlivců, zvýšený důraz na participaci, definování a sjednocení týmových pohledů, dále...
Peacefulness Through a Bowl of Tea: The Way of Tea as a Medium of Transformation
Komberec Novosadová, Barbora ; Zaccarello, Benedetta (vedoucí práce) ; Sluková, Tereza (oponent)
Japonská cesta čaje (japonský čajový obřad) je předmětem zájmu mnoha vědních disciplín: antropologie, estetiky, filosofie, religionistiky, sémiotiky a dalších. Diplomová práce se zaměří na zkoumání cesty čaje a události čajového setkání zejména z pohledu sémiotiky. Fenomén misky čaje (chápaný jako centrum čajového setkání) bude zkoumán na třech různých úrovních: jakožto dar, jako možný základ zodpovědných a ohleduplných vztahů v komunitě, a jakožto médium transformace. Nejprve bude prozkoumán fenomén daru v různých společenských praxích výměny a následně v cestě čaje. Diplomová práce rovněž představí analýzu spojení daru a procesu dávání jakožto způsob pohostinnosti v čajovém setkání. Díky konceptu prostorové sémiotiky se pokusí nastínit transformativní charakter cesty čaje a popsat možnosti proměny lidského chování a vztahování se k druhým prostřednictvím zkušenosti cesty čaje a skrze dar a proces dávání, který je v ní přítomen. Klíčová slova Japonská cesta čaje, dar, pohostinnost, mírumilovnost, proměna, médium, sémiotika
Cisterciácký klášter Velehrad - majetkový vývoj kláštera v letech 1205 -1420
Novosadová, Barbora ; Charvátová, Kateřina (vedoucí práce) ; Foltýn, Dušan (oponent)
Cisterciácký klášter Velehrad - majetkový vývoj v letech 1205-1420 - Shrnutí Předkládaná práce se pokouší vytvořit přehled majetkové držby cisterciáckého kláštera Velehrad v době od jeho založení v roce 1205 do roku 1420. Vychází ze studia listinného materiálu edic CDB II.-III. a CDM II.-XV. Informace získané z vybraných listin jsem zaznamenala do tabulek s tím, že v prvním sloupci je znění názvu lokality, které se vyskytuje v té konkrétní listině, v druhém sloupci se nachází dnešní jméno vesnice a v posledním sloupci jsou uvedeny poznámky. Zvolila jsem 4 listiny, které potvrzují majetek klášter k danému roku a obsahují výčet statků kláštera, a zobrazila jsem zmiňované lokality v mapách. Velehradský klášter vznikl jako klášter cisterciáckého řádu, který vytvářel systémem filiací provázání mateřských a dceřiných klášterů. Velehrad patřil do větve vycházející z protoopatství Morimond, která dále pokračovala Morimond - Ebrach - Pomuk - Langheim - Plasy - Velehrad. Zakladatelem cisterciáckého kláštera na Velehradě se stal Vladislav Jindřich, markrabě moravský, za podpory svého bratra českého krále Přemysla Otakara I. a olomouckého biskupa Roberta, který pravděpodobně založení inicioval. 11. listopadu 1205 přišla na Moravu skupina 12 mnichů vedená opatem Thicelinem. Není možné jednoznačně určit, kde vznikly...
Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Novosadová, Barbora ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezóně 2010/2011. V její první části se snažím poukázat na význam divadla ve společnosti a nastínit jednotlivé sekundární role, které může plnit. Práce postihuje i hlavní specifika marketingové komunikace v prostředí kultury, respektive divadla. Bakalářská práce obsahuje podrobnou analýzu jednotlivých nástrojů komunikace i způsobů jejich využívání v Divadle Na zábradlí. Komunikace je rozdělena do několika skupin dle adresátů sdělení. Pro zasazení marketingových aktivit Divadla Na zábradlí do širšího kontextu a pro jejich relevantní zhodnocení je v práci provedena komparace vybraných aspektů marketingové komunikace pěti pražských divadel, které vykazují určité podobnosti ve svém repertoáru. Z divadel stejného statutu jako Divadlo Na zábradlí (příspěvkové organizace hlavního města Prahy) bylo ke komparaci zvoleno Švandovo divadlo, Divadlo v Dlouhé a Studio Ypsilon; z divadel transformovaných poté Dejvické divadlo a Divadlo Komedie. V závěru práce se nachází zhodnocení marketingové komunikace a navržení několika kroků, které mohou pomoci odstranit zjištěné nedostatky v oblasti komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.