Název: Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Překlad názvu: Marketing communication of Divadlo Na zábradlí in 2010-2011 theatre season
Autoři: Novosadová, Barbora ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: divadlo; komunikace; management umění; marketing; public relations; arts management; communication; marketing; public relations; theatre

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/42532

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-306832


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet