Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.

Viz též: podobná jména autorů
4 Noha, Jan
3 Noha, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.