Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj právní úpravy vzdělávání dospělých v České republice
Možná, Michaela ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Sycha, Martin (oponent)
Diplomová práce Vývoj právní úpravy vzdělávání dospělých v České republice se zabývá právní úpravou vzdělávání dospělých v České republice a jejími historickými, společenskými i mezinárodněpolitickými souvislostmi. Práce popisuje a analyzuje právní úpravu vzdělávání dospělých na našem území od roku 1918 do současnosti, strategické, analytické a koncepční dokumenty, klíčové dokumenty mezinárodních organizací, právní úpravu vzdělávání dospělých Evropské unie, Slovenska a okrajově také dalších zemí, to vše na podkladu teorie práva a andragogické terminologie. Závěr práce přináší kritické zhodnocení současné právní úpravy vzdělávání dospělých v České republice a návrh nové právní úpravy, obsahově navazující na všechny výše uvedené komponenty.
Proměny přístupu k ochraně životního prostředí na konferencích OSN z pohledu mezinárodního práva
Možná, Michaela ; Stejskal, Vojtěch (vedoucí práce) ; Franková, Martina (oponent)
Diplomová práce Proměny přístupu k ochraně životního prostředí na konferencích OSN z pohledu mezinárodního práva představuje vývoj a změny v mezinárodní ochraně životního prostředí v souvislosti s jejími zásadními milníky, konferencemi konanými v roce 1972 ve Stockholmu, v roce 1992 v Rio de Janeiru a v roce 2002 v Johannesburgu. Tyto konference a mnohé další a také přijaté dokumenty a mezinárodní úmluvy vytvářejí podobu dnešní ochrany životního prostředí. Diplomová práce vysvětluje základní pojmy mezinárodního práva životního prostředí, popisuje roli OSN a dalších mezinárodních organizací, shrnuje nejdůležitější konference, události a dokumenty a uzavírá budoucími možnostmi mezinárodní ochrany životního prostředí.
Čestina jako cizí jazyk ve vzdělávání dospělých
Možná, Michaela ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tématem této bakalářské práce je výuka češtiny jako cizího jazyka ve vzdělávání dospělých, jako široká problematika s mnoha dílčími aspekty. Cílem práce je komplexní zpracování nejzásadnějších z nich, zejména klíčových didaktických otázek, a proto je na následujících stranách analyzována situace subjektů výuky, tedy dospělých studentů češtiny jako cizího jazyka a jejich učitelů, dále objekt výuky, tedy samotná čeština a také hledisko didaktické a metodologické. Součástí práce je též rozbor a následné srovnání didaktických prostředků a jejich obsahu v praktické části. Jde tedy o poměrně široký náhled na obor čeština jako cizí jazyk, který se však současně snaží identifikovat některé nedostatky a naznačit témata vhodná k dalšímu zpracování.

Viz též: podobná jména autorů
1 Možná, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.