Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti e-learningu ve vzdělávání s přihlédnutím k psychologickým otázkám rozvojetvorného učení
Mazánek, Karel ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Diplomová práce se pokouší kriticky nahlédnout na vzdělávání prostřednictvím e- learningu, kdy ústředním tématem jsou možnosti, které při propracované vzdělávací strategii tato forma vzdělávání nabízí. E-learning je v diplomové práci zasazen do celospolečenského kontextu vzdělávání v 21. století s ohledem na demografický vývoj české populace. Vedle představení a popisu nejdůležitějších součástí e-learningových kurzů se práce soustředí na samotný proces tvorby e-learningových kurzů, kde je využito zkušeností z firemní praxe, neboť právě ta je pro další výzkum v této oblasti velmi přínosná. Za podstatné v práci rovněž považujeme teoreticky rozvést pojem rozvojetvorné učení a ukázat jeho přínos k popisu možností e-learningu ve vzdělávání. V praktické části se věnujeme výzkumu e-learningu ve vybraných firmách, ve kterém se snažíme nastínit, jakým způsobem a jak efektivně je e- learning ve vybraných organizacích využíván. Klíčová slova: e-learning, e-learningový kurz, vzdělávání, možnosti e-learningu, rozvojetvorné učení, firemní praxe, vzdělávací strategie
Agresivita žáků na českých školách
Mazánek, Karel ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Volf, Petr (oponent)
Práce se zabývá agresivním chování žákům na českých školách. Po významných teoriích agresivity 20. století se především zaměřuje na význam klimatu školní třídy pro celou problematiku agresivity žáků, kde je kladen důraz na postihnutí otázek kolem autority učitele a vytváření třídních pravidel chování. V poslední části jsou ústředním tématem kompetence učitele a to nejen jejich vymezování k agresivnímu chování žáků, ale též zamyšlení se nad jejich životností v době stále se zvětšujících požadavků na roli učitele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.