Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing kulturní instituce
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Pravidelná divadelní činnost repertoárov ého souboru s právní subjektivitou občanské sdružení
Mathauserová, Hana ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; SCHLEGELOVÁ, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem ?Pravidelná divadelní činnost repertoárového souboru s právní subjektivitou občanské sdružení? je zjistit, do jaké míry je právní forma občanské sdružení vhodná pro provozování profesionálního repertoárového divadla. Hlavní náplní této práce je charakteristika právní subjektivity občanské sdružení, porovnání s dalšími právními formami umožňujícími provozování profesionálního divadla, zhodnocení zkušeností stávajících repertoárových divadel s právní subjektivitou občanské sdružení a v neposlední řadě také zamyšlení nad tím, jestli a do jaké míry zkoumaná fakta ovlivní zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který vejde v platnost 1. 1. 2014.
Divadlo školám
Mathauserová, Hana ; Čuříková, Tamara (vedoucí práce) ; Provazník, Jaroslav (oponent)
?Divadlo školám? je prací, která mapuje možnosti využití profesionálního divadla jako systematického vzdělávacího prostředku. ?Divadlo školám? zde nahlížím ze tří stran - zástupcem té první jsou samotná divadla a divadelní skupiny, které se ?Divadlem školám? aktivně zabývají, tou druhou jsou jeho odběratelé, tedy pedagogové a studenti a třetí skupinu tvoří samotné instituce, které danou problematiku reflektují z pozice svých specializací. Vedle toho hledám inspiraci i v konkrétních příkladech využití ?Divadla školám? v zahraničí. Tato práce se zároveň zamýšlí nad nevyužitým potenciálem ?Divadla školám? v České republice, shrnuje možný přínos, rizika i překážky, se kterými se kamenná divadla v naší společnosti setkávají, pokud se rozhodnou své umělecké aktivity cíleně integrovat do vzdělávacího systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.