Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
NFTs jako profilové obrázky na sociálních sítích
Masařík, Vojtěch ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce NFTs jako profilové obrázky na sociálních sítích se věnuje mladé blockchainové technologii nezaměnitelných tokenů a jedné z jejích nejčastějších forem využití. Teoretická část práce představuje klíčové pojmy a koncepty spojené s oblastí NFTs a profilovými obrázky. Praktickou část práce tvoří samotný výzkum, kvalitativní šetření provedené formou polostrukturovaných rozhovorů s respondenty, jenž používají nezaměnitelné tokeny jako profilové obrázky na sociálních sítích. Cílem výzkumu je zjistit, kde a proč jsou v souvislosti se sebeprezentací nezaměnitelné tokeny jako profilové obrázky na sociálních sítích používány.
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.