Název: Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Překlad názvu: Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Autoři: Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Klíčová slova: adidas; analýza; brand; Deerupt; Komunikace; NMD; Originals; prodej; strategie; tenisky; adidas; analysis; communications; Deerupt; Marketing; NMD; Originals; sales; sneakers; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107218

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397819


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet