Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
Dáňová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Markgráfová, Tereza (oponent)
Název: Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem, který bude v případě kladného přijetí sloužit jako základní koncept při přípravě a následné realizaci sportovní soutěže Žij pohybem. Metody: V práci jsem použila situační analýzu, která hodnotí současný stav soutěže, její konkurenci a zákazníky. Nedílnou součástí situační analýzy je SWOT a STEP analýza. SWOT analýza posuzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, které se mohou při organizaci a realizaci soutěže vyskytnout. STEP analýza určuje vývoj makroprostředí, zahrnuje okolnosti, vlivy, situace, které na soutěž působí. Výsledky: Sportovní soutěž Žij pohybem má stálý okruh zákazníků, jejichž počet s dalším jednotlivým kolem roste. Její konkurence je početně omezena, což je příležitostí pro získání co největší části trhu. Největší slabinou se ukázala slabá finanční stránka, která ohrožuje realizaci celé soutěže. Zajištění dostatečných finančních zdrojů by se mělo stát primárním úkolem, na který bude zaměřena velká pozornost. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza
Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
Dáňová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Markgráfová, Tereza (oponent)
Název: Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem, který bude v případě kladného přijetí sloužit jako základní koncept při přípravě a následné realizaci sportovní soutěže Žij pohybem. Metody: V práci jsem použila situační analýzu, která hodnotí současný stav soutěže, její konkurenci a zákazníky. Nedílnou součástí situační analýzy je SWOT a STEP analýza. SWOT analýza posuzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, které se mohou při organizaci a realizaci soutěže vyskytnout. STEP analýza určuje vývoj makroprostředí, zahrnuje okolnosti, vlivy, situace, které na soutěž působí. Výsledky: Sportovní soutěž Žij pohybem má stálý okruh zákazníků, jejichž počet s dalším jednotlivým kolem roste. Její konkurence je početně omezena, což je příležitostí pro získání co největší části trhu. Největší slabinou se ukázala slabá finanční stránka, která ohrožuje realizaci celé soutěže. Zajištění dostatečných finančních zdrojů by se mělo stát primárním úkolem, na který bude zaměřena velká pozornost. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza

Viz též: podobná jména autorů
1 Markgrafová, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.