Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření databáze gestikulací obličejů a provedení experimentů
Marešová, Marcela ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v nástrojích pro rozpoznávání osob podle obličejů. Zaměřuje se na faktor změny výrazu obličeje, který tento proces ovlivňuje. Zabývá se tvorbou databáze gestikulací pro testování toho faktoru. Další část práce popisuje tvorbu různých snímků gestikulací obličejů pomocí softwarového nástroje a testování. Z experimentů popsaných v této práci vyplývají závěry, které hodnotí závažnost tohoto problému a navrhují jeho řešení.
Pokročilé úpravy obrazu pro aplikace rozpoznávání 2D obličeje
Marešová, Marcela ; Fiala, Jiří (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá úpravou obrazu pro technologie 2D obličejů. Popisuje metody zpracování obrazu, které jsou použity v dále navržených metodách. Tyto metody eliminují nehomogenní osvětlení a stíny v obličeji. Dále navrhuje detektor obličejové oblasti, která je použita jako vstup pro metody eliminace stínů.
Vytvoření databáze gestikulací obličejů a provedení experimentů
Marešová, Marcela ; Orság, Filip (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v nástrojích pro rozpoznávání osob podle obličejů. Zaměřuje se na faktor změny výrazu obličeje, který tento proces ovlivňuje. Zabývá se tvorbou databáze gestikulací pro testování toho faktoru. Další část práce popisuje tvorbu různých snímků gestikulací obličejů pomocí softwarového nástroje a testování. Z experimentů popsaných v této práci vyplývají závěry, které hodnotí závažnost tohoto problému a navrhují jeho řešení.
Pokročilé úpravy obrazu pro aplikace rozpoznávání 2D obličeje
Marešová, Marcela ; Fiala, Jiří (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá úpravou obrazu pro technologie 2D obličejů. Popisuje metody zpracování obrazu, které jsou použity v dále navržených metodách. Tyto metody eliminují nehomogenní osvětlení a stíny v obličeji. Dále navrhuje detektor obličejové oblasti, která je použita jako vstup pro metody eliminace stínů.
Zdroje získávání zaměstnanců
Fišerová, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Marešová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat metody získávání zaměstnanců ve třech typech firem: ve velké firmě s více než 250 zaměstnanci, malé firmě do 49 zaměstnanců a personální agentuře a doporučit zlepšení. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. Zabývá se vysvětlením pojmů v oblasti získávání zaměstnanců a objasněním, jaké zdroje se mohou využívat. Praktická část obsahuje celkem čtyři kapitoly. Vychází z kvalitativního výzkumu formou osobních rozhovorů se zaměstnanci firmy zabývající se náborem pracovníků. Na jeho základě dochází k zhodnocení situace využívaných zdrojů a k navržení vhodných kroků vedoucích ke zlepšení procesu získávání pracovníků.
Work life balance z genderového hlediska
Marešová, Marcela ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Nevoralová, Šárka (oponent)
Cílem diplomové práce je, vedle teoretického objasnění pojmu Work-life balance, především ukázat, kolik času věnují lidé svým koníčkům a rodině a kolik času naopak tráví v práci a to jednak z pohledu žen a jednak z pohledu mužů. Pro naplnění těchto cílů bylo využito syntézy, především v teoretické části a dále provedení kvantitativního a kvalitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a osobních individuálních pohovorů. Díky využití těchto metod práce dospěla k závěrům, jak se respondentům daří harmonizovat svůj osobní a pracovní život a zda je v těchto výsledcích rozdíl z hlediska pohlaví.
Faktory účinnosti reklamního sloganu a jejich vnímání spotřebitelem
Marešová, Marcela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem bakalářské práce je, vedle teoretického objasnění potřebných pojmů, vymezení vlastností účinného reklamního sloganu a demonstrace jejich využití v praxi na konkrétních příkladech. Dalším cílem práce je pomocí provedeného dotazníkového šetření vyjasnit, jaké vlastnosti respondenti u sloganů oceňují a charakteristika eventuálních souvislosti mezi naplněním vymezených vlastností, známostí sloganu a hodnocením sloganu respondenty. Pro naplnění těchto cílů bylo využito syntézy, především v teoretické části, analýzy vybraných sloganů a provedeného dotazníkové šetření. Díky využití těchto metod práce dospěla k závěrům, které vlastnosti účinného sloganu bývají nejhojněji využívány a jaký vliv má toto využívání na znalost a hodnocení sloganů respondenty.

Viz též: podobná jména autorů
3 MAREŠOVÁ, Magdalena
7 MAREŠOVÁ, Marie
18 MAREŠOVÁ, Markéta
8 MAREŠOVÁ, Miroslava
7 Marešová, Marie
18 Marešová, Markéta
1 Marešová, Marta
3 Marešová, Martina
13 Marešová, Michaela
8 Marešová, Miroslava
4 Marešová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.