|
Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s.
Ottlová, Šárka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty a dosavadní marketingovou komunikaci. Přidanou hodnotou této práce je provedené dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit povědomí o společnosti Pinko, a. s. v blízkosti jejího sídla, spotřebitelské preference v oblasti zmrzlin a oblíbené marketingové nástroje. Výsledky šetření slouží jako poklad pro návrh dalších marketingových aktivit, které by společnost mohla zrealizovat.
|