Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s.
Ottlová, Šárka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty a dosavadní marketingovou komunikaci. Přidanou hodnotou této práce je provedené dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit povědomí o společnosti Pinko, a. s. v blízkosti jejího sídla, spotřebitelské preference v oblasti zmrzlin a oblíbené marketingové nástroje. Výsledky šetření slouží jako poklad pro návrh dalších marketingových aktivit, které by společnost mohla zrealizovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.