|
Banner Advertising
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.
|
|
Finanční analýza společnosti Slovak Telecom, a.s.
Majoroš, Miroslav ; Fojtík, Aleš (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této práce je vyhotovit finanční analýzu společnosti Slovak Telecom, a.s., tedy rozbor jejich finančních výkazů a zhodnocení jejiho finančního zdraví. Práce je rozdělena metodickou a praktickou část a má 15 kapitol. Rozsah zkoumaného období je 5 let (2001-2005). Vertikální a horizontální analýza účetních výkazů, bilanční pravidla, analýza poměrových ukazatelů, analýza soustav ukazatelů
|