Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové směry v oblasti využití digitálních technologií
Mašek, Jaroslav ; Rothanzl, Bohuslav (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou digitálních technologií v rámci ISCED 2 vzdělávání. Teoretická část mapuje situaci výuky těchto technologií v České republice a dvou státech Evropské unie, Irské republice a Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Praktická část obsahuje návrh řešení k výuce digitálních technologií včetně metodické příručky pro učitele a pracovního prostředí pro žáky, ověření navrženého řešení v praxi a vyvození závěrů.
Kvalifikační a osobnostní předpoklady pro výkon povolání učitele odborného výcviku
Mašek, Jaroslav ; Zvírotský, Michal (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kvalifikačními a osobnostními předpoklady pro výkon povolání učitele odborného výcviku. Snaží se poukázat nejen na kvalifikovanost pedagogického pracovníka, jeho zákonné podmínky a případné výjimky, povinnosti a práva, ale také na jeho osobnostní předpoklady, které jsou podstatnou součástí učitelské profese. Cílem práce je poukázat na důležitost kvalitního vzdělání učitelů odborného výcviku jak po stránce odborné, tak po stránce pedagogické, které by mělo být nedílnou součástí požadavků pro výkon povolání v českém školství. Práce se skládá z teoretické části, která se dále dělí na tři kapitoly, a praktickou částí je kazuistika. První kapitola se zabývá kvalifikačními předpoklady pedagogických pracovníků, jejich výjimkami, povinnostmi a právy pedagogů. Druhá je zaměřena na osobnost učitele, jsou zde řešeny předpoklady pro výkon profese, typologie učitele a temperament. Třetí porovnává kurz pedagogického minima, jeho obsahovou složku, rozsah informací, vědomostí a dovedností s bakalářským studiem. Praktická část je kazuistikou zaměstnanců SOU Sedlčany. Zde jsem se zaměřil na jejich dosažené vzdělání, počet let pedagogické praxe, prohlubování a rozšiřování odborné a pedagogické způsobilosti v rámci celoživotního vzdělávání.
Nové směry v oblasti využití digitálních technologií
Mašek, Jaroslav ; Rothanzl, Bohuslav (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou digitálních technologií v rámci ISCED 2 vzdělávání. Teoretická část mapuje situaci výuky těchto technologií v České republice a dvou státech Evropské unie, Irské republice a Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Praktická část obsahuje návrh řešení k výuce digitálních technologií včetně metodické příručky pro učitele a pracovního prostředí pro žáky, ověření navrženého řešení v praxi a vyvození závěrů.
Strategická analýza podniku
Mašek, Jaroslav ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je provedení strategické analýzy společnosti Iveco Czech Republic, a. s. a na základě analýzy navrhnout doporučení dalšího vývoje. Teoretická část je soustředěna na poznatky, které se vztahují k tématu práce. V praktické části je provedena externí analýza za použití PEST analýzy, metody 4C a Porterova modelu Pěti konkurenčních sil. Interní analýza podniku zahrnuje identifikaci vnitřních zdrojů a finanční analýzu. Závěr práce obsahuje vyhodnocení všech analýz pomocí metody SWOT a doporučení vycházející ze zjištěných příležitostí a ohrožení, silných a slabých stránek společnosti.
Toky materiálů a řízení zásob v podniku Alfa s.r.o.
Mašek, Jaroslav ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lukšů, Vladimír (oponent)
Toky materiálu a řízení zásob jsou důležité oblasti řízení podniku. Druhy zásob lze rozdělit podle funkce v podniku nebo podle použitelnosti. Bod rozpojení objednávkou zákazníka vstupuje do jednotlivých částí logistického retězce. Metody řízení zásob pomáhají udržovat optimální hladinu zásob. Provedením analýzy současného řízení skladu výrobního materiálu byly zjištěny některé nedostatky, které lze odstranit navrhovanými kroky.

Viz též: podobná jména autorů
16 MAŠEK, Jiří
3 MAŠEK, Josef
18 Mašek, Jakub
35 Mašek, Jan
16 Mašek, Jiří
3 Mašek, Josef
35 Mašek, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.