Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Quantified Self
Fiala, Jakub ; Souček, Jiří (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) ; Lokaj, Zdeněk (oponent)
Cílem této dizertační práce bylo, s pomocí realizovaného explorativního kvalitativního výzkumu, porozumět individuálním změnám podob užívání technologie sebeměření pro sledování fyzické aktivity (počtu ušlých kroků) v praxi uživatelů. Byl proveden na 11 univerzitních studujících (zúčastnilo se jej 6 mužů a 5 žen) ve věku od 20 do 28 let s využitím kvaziexperimentu (účastníci nebyli do skupiny podrobené intervenci přiřazeni náhodně, design výzkumu neobsahoval kontrolní skupinu) a sebeměřicího zařízení Fitbit Zip. Osobnostní rysy účastníků byly měřeny s pomocí dotazníku NEO PI-3. Výsledky poskytují prvotní kvalitativní pohled na téma a naznačují oblasti vhodné ke zkoumání. Naše intervence neměla na fyzickou aktivitu účastníků jednotný dopad, u některých došlo ke zvýšení aktivity, u jiných naopak ke snížení. Závěry jsme mohli vyslovit pouze u 5 účastníků, avšak u každého z nich byla na základě porovnání odchylek identifikována odlišná povaha změny fyzické aktivity (je pravděpodobné, že ve větším vzorku bude variabilita ještě výraznější). Většina účastníků přisuzuje zařízení alespoň dočasný vliv na svoje chování; 8 z 11 účastníků bylo ovlivněno v důsledku zpřístupnění informací o svojí aktivitě zařízením, podoba jejich informačního chování byla určena technologií, kterou měli k dispozici, tito...
Forecasting System for Truck Parking Based on Statistical Modeling of Indirect Data
Brabec, Marek ; Konár, Ondřej ; Kasanický, Ivan ; Pelikán, Emil ; Malý, Marek ; Lokaj, Z. ; Zelinka, T.
In this paper, we describe briefly ongoing work on a project devoted to development and pilot verification of a system for highway truck parking detection and forecasting. The project has been funded by the Technological Agency of the Czech Republic (TACR) during 2012-2014 as the project number TA02031411: “Increasing the usage of parking capacity on highways using prediction models”. It is based on a unique collaboration of Faculty of Transportation Sciences, Czech Technical University in Prague, Institute of Computer Science, Academy of Sciences of the Czech Republic, Inoxive Ltd. and Kapsch Telematic Services Ltd.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.