Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití kladenské přírody k výuce přírodopisu na základní škole
Lhotáková, Dagmar ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá přírodovědnými exkurzemi jako jedné z forem výuky přírodopisu na základní škole. Cílem práce je vytvořit model přírodovědných exkurzí s využitím kladenské přírody. Dalším cílem je vytvoření pracovních listů a jejich praktické použití, dále pak ověření znalostí žáků před a po absolvování dané exkurze. Práce obsahuje rešeršní zpracování všech navštívených lokalit. Exkurze proběhly na Vinařické horce, na Libušínském hradišti, v Naučném středisku ekologické výchovy v Kladně Čabárně a v Záchranné stanici Aves. Na exkurzích byly použity a ověřeny pracovní listy. Po absolvování všech exkurzí následovalo vyhodnocení pracovních listů a ověření znalostí žáků. Tyto výsledky jsou přehledně zpracovány do grafů a tabulek. Výstupem celé práce je zpracování modelu všech tří exkurzí včetně metodiky a fotografií. Po vyhodnocení všech exkurzí se potvrdilo, že tato forma výuky přírodopisu je pro žáky přitažlivá a určitě i přínosná. Tyto modely exkurzí mohou využít i ostatní pedagogové na základní škole, případně je využít jako vzorové při exkurzích v jiné lokalitě. KLÍČOVÁ SLOVA přírodovědné exkurze, základní škola, Kladensko, pracovní listy, formy a metody výuky, naučná stezka, fauna, flóra
Využití kladenské přírody k výuce přírodopisu na základní škole
Lhotáková, Dagmar ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá přírodovědnými exkurzemi jako jedné z forem výuky přírodopisu na základní škole. Cílem práce je vytvořit model přírodovědných exkurzí s využitím kladenské přírody. Dalším cílem je vytvoření pracovních listů a jejich praktické použití, dále pak ověření znalostí žáků před a po absolvování dané exkurze. Práce obsahuje rešeršní zpracování všech navštívených lokalit. Exkurze proběhly na Vinařické horce, na Libušínském hradišti, v Naučném středisku ekologické výchovy v Kladně Čabárně a v Záchranné stanici Aves. Na exkurzích byly použity a ověřeny pracovní listy. Po absolvování všech exkurzí následovalo vyhodnocení pracovních listů a ověření znalostí žáků. Tyto výsledky jsou přehledně zpracovány do grafů a tabulek. Výstupem celé práce je zpracování modelu všech tří exkurzí včetně metodiky a fotografií. Po vyhodnocení všech exkurzí se potvrdilo, že tato forma výuky přírodopisu je pro žáky přitažlivá a určitě i přínosná. Tyto modely exkurzí mohou využít i ostatní pedagogové na základní škole, případně je využít jako vzorové při exkurzích v jiné lokalitě. KLÍČOVÁ SLOVA přírodovědné exkurze, základní škola, Kladensko, pracovní listy, formy a metody výuky, naučná stezka, fauna, flóra

Viz též: podobná jména autorů
5 LHOTÁKOVÁ, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.