Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu
Leová, Thi Huyen Trang ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vliv informačních zdrojů na nákupní rozhodování účastníka cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována blogům. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. Praktická část se zabývá konkrétními příklady marketingové komunikace skrze blogy zaměřené na cestování a analýzou vnímání těchto blogů spotřebiteli. Tato analýza vychází ze sekundárních dat a dat získaných primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Výstupem práce je zhodnocení vlivu blogů na nákupní chování účastníka cestovního ruchu v přednákupní fázi.
Marketingový plán nové kavárny
Leová, Thi Huyen Trang ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu na založení nové kavárny, která se bude nacházet ve Vršovicích v městské části Praha 10. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé složky analýzy trhu, tj. analýza prostředí, tržního potenciálu, místa, služeb a marketingové pozice. Tyto analýzy vycházejí ze sekundárních dat a dat provedených primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz je dále navržena marketingová strategie. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který je v praxi využitelným podkladem pro kladné rozhodnutí o podnikatelské činnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Leová, Thi Lenka
1 Leová, Thi Viet Anh
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.