|
Marketingový plán nové kavárny
Leová, Thi Huyen Trang ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu na založení nové kavárny, která se bude nacházet ve Vršovicích v městské části Praha 10. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé složky analýzy trhu, tj. analýza prostředí, tržního potenciálu, místa, služeb a marketingové pozice. Tyto analýzy vycházejí ze sekundárních dat a dat provedených primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz je dále navržena marketingová strategie. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který je v praxi využitelným podkladem pro kladné rozhodnutí o podnikatelské činnosti.
|