Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The Use of Methods of the Project Management in Company
Leichmannová, Tereza ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The topic of this bachelor thesis is to use methods of the project management in a real company. At the first-place theoretical context of project management as phases of the project, SMART goals and further techniques and methods of project management will be discussed. In the next section the company of interest – AUTONOVA BRNO s.r.o. – will be introduced with further description of current company status using SWOT analysis. In following chapter, the previously described theoretical knowledge of project management will be applied on real solution of the specific project regarding problematics of electric cars at AUTONOVA BRNO, s.r.o. company. During the event, two workshops will be held, during which the Škoda Superb iV and CityGo iV models will be introduced.
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The Use of Methods of the Project Management in Company
Leichmannová, Tereza ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The topic of this bachelor thesis is to use methods of the project management in a real company. At the first-place theoretical context of project management as phases of the project, SMART goals and further techniques and methods of project management will be discussed. In the next section the company of interest – AUTONOVA BRNO s.r.o. – will be introduced with further description of current company status using SWOT analysis. In following chapter, the previously described theoretical knowledge of project management will be applied on real solution of the specific project regarding problematics of electric cars at AUTONOVA BRNO, s.r.o. company. During the event, two workshops will be held, during which the Škoda Superb iV and CityGo iV models will be introduced.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.