Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu: The Proposal for Improving the Marketing Mix in the Selected Company
Autoři: Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; Mckinsey 7S model; PEST analýza; podnik; Porterova analýza pěti sil; SWOT analýza; company; marketing; marketing mix; McKinsey 7S framework; PEST analysis; Porter's analysis of the five forces; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206075

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-572694


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet