Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam dětského čtenářství a možnosti jeho rozvíjení
Kyptová, Jitka ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Borovičková, Zuzana (oponent)
Prezentovaná práce se zabývá vývojem, významem a formami podpory dětského čtenářství. V první části této práce popisuji širší podmínky pro čtenářství z hlediska knižního trhu a knihoven v období od osmdesátých let 20.století až po současnost. Další text je zaměřen na vliv četby pro rozvoj osobnosti a na otázky spojené s vlivem internetu na čtenářství. Nejširší část zahrnuje způsoby podpory dětského čtenářství z hlediska rodiny a školy spolu s konkrétními aktivitami na jeho podporu.
Metody a přístupy uplatňované v centru denních služeb pro osoby s mentálním postižením
Kyptová, Jitka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Diplomové práce má teoreticko-empirickou povahu. Jejím cílem je ověřit využití a účinnost vybraných metod práce s osobami s mentálním postižením v CDS pro dospělé. Teoretická část je věnována třem základním tématům. První téma se věnuje obecněji osobám s MP: definici MP, etiologii, klasifikaci. Krátce analyzuje životní situaci lidí s MP a jejich rodin. Druhá část je zaměřena na sociálních služby určeným osobám s MP, především na centra denních služeb pro dospělé, na nastínění osobnosti sociálního pracovníka a zmiňuje i platnou legislativu s tím související. Dále je zde podkapitola zabývající se specifiky práce s osobami s mentálním postižením. Druhou část uzavírají požadavky na edukační prostředí. Ve třetí části předkládám nástin čtyř komunikačních přístupů. V praktické části popisuji za pomocí akčního výzkumu aplikaci jednotlivých přístupů v Centru denních služeb pro dospělé osoby s mentálním postižením ve středisku Rolnička v Soběslavi.
Význam dětského čtenářství a možnosti jeho rozvíjení
Kyptová, Jitka ; Borovičková, Zuzana (oponent) ; Krykorková, Hana (vedoucí práce)
Prezentovaná práce se zabývá vývojem, významem a formami podpory dětského čtenářství. V první části této práce popisuji širší podmínky pro čtenářství z hlediska knižního trhu a knihoven v období od osmdesátých let 20.století až po současnost. Další text je zaměřen na vliv četby pro rozvoj osobnosti a na otázky spojené s vlivem internetu na čtenářství. Nejširší část zahrnuje způsoby podpory dětského čtenářství z hlediska rodiny a školy spolu s konkrétními aktivitami na jeho podporu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.